Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vlotterkamer 16/16


simmz

Aanbevolen berichten

dichtingen en sproeiers kunnen verslijten, dichtingen kan je vervangen en de rest is afstellen alhoewel sproeiers heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang meegaan, als het rubberpuntje van uw vlotternaald versleten is merk je dat door lekkage van uw naft, je ziet het ook door een groefje in het rubergedeelte van je vlotternaaldje.

de vlotterkamer kan echter niet verslijten, misschien is uw vlotter zelf beschadigd(fit)

Link naar reactie

nou het is zo dat ik m'n vespa een beetje heb opgelapt. Ook het blok. Dat wil zeggen, ik heb het blok eens goed gepoets, de cylinder en zuiger goed gereinigd, nieuwe zuigerveren erop gezet, nieuwe pakingen, bougie en nieuwe uitlaat. De carb heb ik echter alleen maar gereinigd. Me viel op dat de vlotter zwart is, kan echter gewoon de kleur zijn hoor, en dat deze niet echt mooi van vorm is... beetje ingedeukt enzo.

In eerste instantie starte hij niet en toen heb ik alles nog eens gechecked. Dus de blok weer er onder uit cylinder weer eraf enz. alles weer erop gezet... en waarempel... hij starte!!! Gister meteen even een paar testritjes gemaakt. Tot dat ik stil ging staan en de motor uitviel omdat hij nog niet goed stationair was afgesteld, deed hij het prima! Daarna heb ik hem niet meer aangekregen... Vandaag nog eens geprobeerd en hij doet het nog niet... Het enige wat ik nu kan constateren is dat de bougie ontzettend nat is..

Ik dacht, de motor zit nou toch echt wel goed, dus het moet de carb zijn... vandaar mijn vraag.

Bedankt!

Link naar reactie
  • dave sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...