Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Voorbeeld van top-restauratie uit curry-land


josse

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...

zonder afbreuk te willen doen aan classicscooter of welke andere leverancier van curry-vespa's wil ik toch het volgende kwijt

in januari werd beslist dat wij definitief een vespa wilden aankopen - na urenlang surfen en zoeken op het net hadden we allerlei info bij elkaar gesprokkeld - dit ging van sites zoals classicscooter over tweedejands.be tot de originele sites van vespa

ik heb verschillende keren gemaild met AVB van classicscooter omdat ook ons hart uitging naar een oude gerestaureerde vespa in plaats van een nieuwe gts of lx - steeds kreeg ik snel een zeer beleefd antwoord terug van deze man

omdat ik ook op het forum reeds veel had gelezen over de miserie van curry-toestanden heb ik toen gevraagd naar referenties - toen kwam de spreekwoordelijke kat op de koord ... - er was een dame die een prachtig rode vespa had aangeschaft en daar zou ik mee mogen telefoneren - vooraleerst ik deze dame haar telefoonnummer kreeg moest classicscooter echter eerst nog een keertje toelating aan haar vragen - een regeling die ik op prijs stel vanwege het recht op de privacy

enkele weken gewacht en regelmatig terug naar classicscooter gemaild ivm deze referentie - blijkbaar was de dame in kwestie niet gewillig want ik ontving nooit een nummer waar ik kon naar bellen

enkele tijd later kreeg ik de melding dat er in hasselt ook nog een heer rondreed op een door AVB gerestaureerde vespa - zelfde liedje - eerst even informeren of ik die man wel mocht bellen enz ... - ook deze persoon heb ik nooit kunnen spreken

zoals ik reeds eerder heb aangehaald is men bij classicscooter zeer beleefd en is de website zeer mooi - uit de informatie die je krijgt is alles tot in de puntjes gerestaureerd en wordt er niet aan wanpraktijken gedaan

is het dan een teken aan de wand wanneer een potentiële koper informeert naar enkele referenties en net die nooit doorgestuurd krijgt ? - ik zal het nooit weten want op de valreep hebben we nog net één van de laatste PX-en met de nodige fabrieksgarantie kunnen aankopen

grts frutsab

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 6 maanden later...

Er circuleren hier een paar adressen waar je beter niet gaat kijken. Voor de rest, ga volgende week eens naar Wieze, misschien kan je je daar een beeld vormen van wat je zou willen en wat zeker niet. In maart is er ook nog de customshow in Antwerpen.

Moest je op internet een geschikte vespa tegenkomen, post dan hier eerst een fotootje of 2 voor je hem aankoopt en we zullen je met plezier verder helpen.

Een laatste tip: neem je tijd!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...