Ga naar inhoud
Vespaforum.be

6-7-8 juli : The King of the Hill Trophy !


KristofLimited

Aanbevolen berichten

@ Kristof

Ik heb al laten weten aan Marc S. dat ik mee voor de begeleiding zorg en dat ik me heel het weekend zal inzetten voor de ride-out. En ik ga natuurlijk voor "The King of the Hill" prijs gaan hé ;-)

We gaan binnen 2 weken ook eens naar de kroegenavond van VCG om hen warm te maken voor deze uitzonderlijk interessante rit.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Echte mannen rijdne met de scooter tot daar, aanhangwagens zijn voor watjes!

Is er iemand die mijn scooter mee kan nemen op de aanhangwagen tot daar die passeert aan Gent?

Link naar reactie

Hallo mannen! Iemand dat vanuit Antwerpen op vrijdag 6 Juli wilt vertrekken...MET DE VESPA??? (geen aanhangwagen...!) ;-P

Laat me maar weten!

Max (Blu Sprint 1967)

Link naar reactie

Was there too... Prachtig maar vermoeiend weekend. Vrijdagavond in allerijl (op het laatste ogenblik beslist) gepakt en om 21.30u vertrokken naar Durbuy met de vespa(150 km). Rond 1.00u aan gekomen, tentje geplaatst en (proberen) te slapen, maar met het nachtlawaai van een paar fuifnummers geen oog dicht gedaan. Zaterdag namiddag vertrokken voor de korte(120km) rondrit en als laatste om 19.00u terug op de camping geraakt. Snel iets gaan eten, tentje afbreken en terug pakken maken. Om 21.00u vertrokken en om 12.30 thuis geland...

Terug een paar toffe gasten leren kennen en een prachtige rondrit gedaan in d'ardennen. Bedankt aan de organizatoren voor het gedetailleerde roadbook (is niet altijd zo) en de goede ontvangst.

Deze namiddag nog naar La Louvière voor een "korte" rondrit en barbeque en het weekend zit erop. t'Zal morgen pikken op het werk. Groetjes, pieter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...