Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De laatste der...GS'en


nero

Aanbevolen berichten

hallo iedereen, @nero: de prijs was inderdaad niet overdreven en dan moet je bedenken dat ik er nog 500 eurokes heb afgedaan! met als argument dat de ziel van de scooter m.a.w. het motorblokje er niet meer bij was, het klikte meteen met de verkoper en de deal was snel gesloten! toch raar als je nog kandidaat kopers hebt, enfin...

denk persoonlijk dat het stuur niet meer telassen valt, zou het bovendien niet meer vertrouwen, dus er wordt een ander stuur gemonteerd, voor de kleur zien we wel, voor mij mag er wat kleurverschil opzitten, als hij maar veilig en betrouwbaar is!

het idee is verlopig om er een T5 blokje in te monteren, snel, betrouwbaar en een 180SS waardig!

@vicious: er is inderdaad nog een 2de SS, maar die is slecht, zeer slecht! zowel carrosserie als motorisch is het een klein ramp, we zien wel wat er mee gebeurd, groeten janneman

Link naar reactie
jan, heb je nu nog een 2e 180SS, of is dat dezelfde die hier overlaatst op het forum stond? 't is precies moeilijk te volgen met al die 180SS'en de laatste tijd:)

Het lijkt me dit jaar het jaar van de super sporten te worden. Er staan er weer een drietal te koop op ebay (wel in Italie). Trouwens, waar heb ik horen zeggen dat rood dit jaar weer volop in de mode is?

Ik ben benieuwd wat deze zal gaan:

http://cgi.ebay.de/VESPA-SS-90-1-Serie- ... dZViewItem

Als het idd. een originele is zal hij waarscijnlijk hoge toppen scheren, ben benieuwd.

Link naar reactie

dit gaat denk ik nog mee vallen die prijs van die 90 SS

waarom?

niet de juiste motor is van een 125 cc en ten tweede hij komt uit nieuw-zeeland daar zijn de 90 SSen die hier langs geen kanten verkochten naar toe gegaan zij hebben daar wel geen chassis nr en rijden er volgens bepaalde bronnen vrij veel rond hoeveel ???? is niet geweten

dus

grtz sidvespa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...