Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gaskabel p200e


BramDP200E

Aanbevolen berichten

Dag Allen :)

Gisteren verving ik mijn gaskabel van mijn p200e met mengsmering door een ''kant en klaar'' exemplaar van SIP.
Om de kabel enigszins op spanning te brengen, moet ik de stelschroef bijna volledig uitdraaien.

Bij het nakijken van mijn bestelling blijkt dat ik een exemplaar voor een versie zonder mengsmering heb gekocht.
Ik zie ook niet meteen een gaskabel voor mengsmering 😕 . Of zie ik wat over het hoofd? 

Wat is wijsheid in dit geval? Ik had liefst geen tonnippeltjes gehad, of is dit toch degelijk genoeg?
Alvast bedankt voor jullie inzichten. :)

 

Vriendelijke groeten,

Bram
 

 

Link naar reactie
42 minuten geleden, nero zei:

Tonnippeltjes geven geen problemen. Als je de kabel moet inkorten, het uiteinde best even solderen zodat de draadjes niet loskomen. 

Groetjes, nero. 

Dag Nero,

 

Bedankt, ik ga hiermee aan de slag :)

 

Vriendelijke groeten,

Bram

Link naar reactie

Nope, Rally was ook al leverbaar met mengsmering. Ik zag ook ooit Amerikaanse Sprint Veloces met mengsmering passeren.

 

 

IMG_3469.jpeg

  • Like 2
Link naar reactie
16 hours ago, Frederik9111 said:

Nope, Rally was ook al leverbaar met mengsmering. Ik zag ook ooit Amerikaanse Sprint Veloces met mengsmering passeren.

 

 

IMG_3469.jpeg

klopt, heb er hier zo een Rally 200 staan, met mengsmering en Femsa-ontsteking 6V.

zijn die gaskabels niet allemaal dezelfde, met of zonder mengsmering ? 

aangepast door josse
Link naar reactie

Jawel hoor, scheelt een kleine cm. Bij zelfmengers valt de kabel in de extra lip van de oliepomp, niet rechtstreeks op de gasschuifhaak.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...