Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pk 125 automatic


Lewis'86

Aanbevolen berichten

Ik zit met een beperking aan mijn rechterbeen, vandaar ik overweeg een Vespa pk 125 automatic aan te kopen. Zou me iets meer zekerheid geven. Op de zoekfunctie niet direct iets over te vinden.. Je vindt ze ook niet veel.. 

Wat zijn jullie meningen omtrent dit model? Betrouwbaar of afblijven? Iemand eentje die hij wil verkopen?

 

alvast bedankt.

 

met vriendelijke groeten,

 

Louis

Link naar reactie

Het eerste Piaggio variosysteem was technisch niet echt heel doordacht en wisselstukken (vario, poelie, cilinders,...) zijn zo goed als onvindbaar. Persoonlijk zou ik er van weg blijven.

Link naar reactie

Zoals hierboven..Zoek eens op een mooie ET125 of LX125. Model spreekt je misschien niet zo aan als een PK maar zijn wel heel betrouwbaar en qua onderhoud kan je met deze modellen nog wel voor een leuke prijs terecht bij de garage (als je dat zou willen). 

  • Like 1
Link naar reactie

Ik heb reeds een mooie Primavera in mijn bezit. Rijdt heel goed, maar mijn rechter onderbeen is lam, daarom zoek ik iets zonder de achterrem op de voetplaat. In noodsituaties heb ik al gemerkt dat het nu niet ideaal is 😅

Heb al een nieuwe Gts gehad, maar zou bij voorkeur iets ouder willen (charme- en gevoelsgewijs).

 

 

image6.jpeg

Link naar reactie

Heb ik gedaan met mijn VBB idd, maar om ooit door te verkopen niet ideaal (heb ik reeds verkocht). Is altijd lak en lasschade. Die vbb kon me niet zoveel schelen, maar als het mooi oud origineel modelletje is 😱 maar zal idd de enige oplossing zijn dan. Of ik neem toch gwn een recente als daily :) ik zag even een oplossing bij de automatic, maar zo te horen geen goed idee.

IMG_6040.jpeg

  • Like 2
Link naar reactie

In theorie ja, en ook al zit er een voorrem "voor-te-lachten" op een Vespa, geef ik toch te voorkeur aan een iets dikkere kabel om m'n vege lijf bij een noodstop aan toe te vertrouwen.

Eén keer per leven Flintstone-gewijs moeten tot stilstand komen is me genoeg geweest. :)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...