Ga naar inhoud
Vespaforum.be

31/10: Halloween Rit


Mister T

Aanbevolen berichten

Dinsdag 31 oktober 2006 is het de laatste rit van Vespa Club Gent dit seizoen. Deze start aan ons club café (de Speakers Corner Heuvelpoort Gent) om 20u en de aankomst is voorzien terug op dezelfde plaats om 22u a 23u. Daar is ondertussen een Halloween party van start gegaan. Dus voor de liefhebbers onder ons kan er na de rit nog een stukje gefeest worden. De rit zal kalm en rustig verlopen langsheen het oude centrum van Gent en omstreken dus 50cc is zeker welkom.

Tot dan groeten Kwinten

De Heuvelpoort licht op de kruising van DE Kerchovenlaan, Citadellaan, Overpoortstraat, Normaalschoolstraat en de Hofbouwlaan

Link naar reactie

En nu (halféén) zijn wij ook thuis, allé ik alleszins. Bedankt aan de Gentse vespisten en al diegene die aanwezig waren voor deze supertoffe rit. 't was zeer goed georganiseerd. Speciale dank aan wie die lekkere soep mogelijk maakte ! Ook speciale dank aan Frank, Erik en Geert voor de leuke heen en weer rit Antwerpen/Gent. De heen rit was wat zwaarder op de oude baan met regen en wind + veel verkeer. De terugrit ging al wat sneller over de autosnelweg "vollen bak". Hope to see you all very soon ?

PS : Frank, als ik zo'n mooie foto had met een wheely zou ik die laten uitvergroten en inkaderen. Mooi is dat.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...