Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wat dragen vespisten in de winter ?


lobke

Aanbevolen berichten

Een schermke help iets maar nu niet om te zeggen enorm , dat van mij staat er gewoon op voor de show.:) Die spiegels van onder houden wel veel wind van mijn benen ( hehe)

Link naar reactie

kijk, als ik vroeger max 90 op mijn teller te zien kreeg, krijg ik nu 100 te zien. Ik weet dat het geen betrouwbare snelheden zijn, maar het is wel effectief een verbetering van 10 punten met schermke. Maar voor mij is het comfort op bvb 70km/u drastisch verbeterd en dat is wat echt telt vind ik.

Link naar reactie

I had a dream.

Iemand uit de Limburg vroeg hier “Wat smeren vespisten in de winter aan hun wangetjes? ”

Een snoodaard van aan de kust antwoordde “ Stanmans, ik zou van dat tubbeke pakken dat uw vrouw aan het kontje smeert als ze uw dochter een verse pamper aandoet “

Link naar reactie
De trendy vespist ooh my god.

Ik zou gaan voor een maatpak van Armani, met daarvover de wintermantel van hugo Boss uit de nieuwe collectie.Voor alles compleet te maken een uurwerk van Rolex en niet te vergeten een Rayban zonnebril.En geen helm want dan zit uw haar niet meer goed.

Kunt mischien eens in de flair kijken :)

Stanmans ge begint in mijn achting te stijgen. Vooral die "oh my god" doet de deur dicht.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...