Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ACMA 125n 1954


Julo

Aanbevolen berichten

Diverse moeren niet origineel: velgen, schokdemper vooraan, stuur...

Ontbrekende rubbers of verkeerde, After-market kilometerteller, waardeloos spiegeltje...

Wat het meeste opvalt is het ontbreken van tapgaten in het frame voor de montage van een houder v/h reservewiel.

Waarde, wat de zot er wil voor geven! 

Jan.

Link naar reactie

Moeren niet origineel  geen kruis of sierdopmoeren gebruiken en witte tirewraps wat modern oogt.

De teller zou ik ook tzt. vervangen door een originele mocht je hem vinden.

verder een hele nette scooter waar je trots op mag zijn.

het commentaar van Jeansprint is niet echt professioneel,jammer dat mensen zo over verhit reageren op iets wat hobby is...

Link naar reactie
29 minuten geleden, Hendry zei:

het commentaar van Jeansprint is niet echt professioneel,jammer dat mensen zo over verhit reageren op iets wat hobby is...

Kan je es verduidelijken waar Jean fout is? De enige die precies nogal licht ontvlambaar is iemand anders (just my 2 cents...).

Inderdaad: wat de zot er voor geeft... Gelukkig lopen er daar op dit moment vrij veel van rond. Zal wellicht niet voor minder dan €3,5~4k van eigenaar wisselen.

Link naar reactie

Wordt of werd (eind november 2017) aangeboden voor €4500, heeft motorrevisie nodige en het is niet duidelijk of er papieren bij zijn.

Daarenboven niet echt in de buurt (Bordeaux)

Link naar reactie

Wat de zot er voor geeft klink voor mij heel negatief.

ik heb deze discussie niet echt gevolg..

op zich een mooie machine misschien dat ik het Jean  verkeerd heb begrepen.

de spiegel had ik overigens niet geinstaleerd maar ik weet niet of de wetgeving dit verplicht.

ik zal een foto van mijn ACMA toevoegen.

383652352_IMG_0262.thumb.JPG.924e5f657fea4ec76a72e2f38b599f43.JPG383652352_IMG_0262.thumb.JPG.924e5f657fea4ec76a72e2f38b599f43.JPG

Link naar reactie

Hij staat op zich niet in de buurt inderdaad en wordt nog steeds voor 4500 aangeboden maar men wil gaan tot 3500 maar mijn vermoedens worden hierboven bevestigd dus laat ik hem lekker daar staan! :-). In de commentaar van Jean zie ik eigenlijk ook geen graten. En wat de zot ervoor wil geven is een uitspraak die ik ook vaak gebruik en die de waarheid is!

Link naar reactie

Julo ,

Ik zal de volgende keer beter lezen:mellow:

ik denk dat een ACMA in deze staat rond de 3000 Euro moet kosten. Vanuit gaand dat hij motorisch correct is gereviseerd.

veel van deze ACMA 's zijn geliefd voor ombouw en de waarde is daarom wel aan het stijgen.

Groetjes,

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...