Jump to content
Vespaforum.be

Hendry

Members
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

33 Excellent

About Hendry

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    GLA. en ACMA

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Zwolle
  • Land
    Nederland

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Vet project.Prachtig You tube filmpje.Succes!!!!!
  2. Misschien iets met het membraam.Heb ik in mijn pk jaren years ago ook eens gehad.Volgens mij was dat toen het probleem en kan ik je op het goede spoor zetten.Weet niet precies hoe dat zit maar misschien kun je er op googlen. Succes
  3. Volgens mij heeft SIPS deze op de plank liggen anders Maskes vragen? Hendry
  4. Hendry

    Bougie kleur

    Vindt hem ook iets te licht.Zie hem liefst koffiebruin.Dit is koffiebruin met iets te veel melk. Maar zoals je al zei: een maatje groter is te vet. even geen oplossing.Onder de juiste zelfde goede omstandigheden vergeleken?
  5. In principe moet elk autoschadeherstel bedrijf dit kunnen.Woon zelf in Zwolle dus ken de situatie bij jou in de omgeving niet maar bedrijven die gespecialiseerd zijn in het op restaureren van klassieke auto’s moeten je verder kunnen helpen. Succes
  6. Ontluchtingsgaatje in tankdop?
  7. Als hij niet gereviseerd is misschien de krukaskeering?
  8. Zou me ook niet verbazen.In ieder geval hard zat.
  9. Die van mij rijd vlot 80 (GLA 150cc MISA 1961)en heeft nog iets over.Vermoed dat hij ook rond de 85 haalt op de teller.Hard zat .Ik heb ook de Maskes update gehad met andere zuiger ,carburateur maar ook met een Vespatronic .Nadat ik het probleem van de rammelende standaard had verholpen had ik het idee dat hij weer helemaal 2020 was.Fijne scooter met een geweldige retrolook.
  10. Hendry

    Triboron

    Momenteel de 1e ritten gemaakt met volledige triboron smering.Lijkt goed te gaan. Wordt vervolgd.
  11. Dag Arno, Ik heb hem zo gebouwd dat ik altijd dimlicht heb en dat ik hem uit kan zetten.(naar massa schakelen) en dat de claxon werkt. De rest van de bekabeling werkt niet meer en is niet meer aangesloten. Dus kijken welke draad van het dimlicht is ,deze is ook verbonden met je achterlicht.De draad van de bobine die massa moet maken en de claxondraad. Dus ik gebruik de schakelaar alleen maar om de motor uit te zetten en voor de claxon.(die je in de praktijk niet gebruikt) Mijn ACMA is van 1957. Aantal contactjes waren te slecht. functioneer al jaren prima.
  12. Ik heb ook de vliegwielkap en de cilinderkap vervangen door een kunststof exemplaar.Ook hier werd zij stiller van.
  13. Ik heb een GLA die hetzelfde had. Hier veroorzaakte de buis van de standaard die speling had op de bodemplaat in de linkerkant (schakelkant) van het beenschild een irritante trilling bij 60 km per uur.Ging ik sneller, meer toeren, was het weg. Ik baalde er zo van, dat ik hem bijna had verpats. Nadat ik de speling had verholpen was het trillen weg.Het vervangen van de blokrubbers heeft de fijne trillingen in handvat en bodemplaat verminderd tot een acceptabel niveau. Nu een geweldige fijne scooter.Ik snap jouw probleem.De vorige reacties ook serieus nemen. Ik hoop dat i
  14. Bij mij zat er teveel speling op de standaard waardoor deze zat te trillen tegen het frame wat vooral in de beenschilden merkbaar was tijdens rijden. De boel opgevuld zodat standaard niet meer con trillen en probleem was over. Proberen kun je het altijd.
  15. Dat voorbumpertje heb ik voor weinig gewoon nieuw bij SIPS besteld vorige maand..Zoals op de foto. Succes
×
×
  • Create New...