Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Spaanse vliegen


Spaniard

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, Vespaciao zei:

Zo een "Spanish Fly-Lammy 200" mag ook wel eens op mijn terras landen ;)...voor mij is dat nog altijd de mooiste "classic scooter" ooit gemaakt...

Voor mij ook :lol:

Link naar reactie

Merci :) , de vespa is eigenlijk een "iris" , die striping  staat normaal op oudere types , kheb er een beetje een ouder type van gemaakt , electrische starter eraf gehaald 

en de automatische mengsmering ook , er staat ook een ander stuur op , van een eerste serie P .

Link naar reactie
15 uren geleden, Spaniard zei:

Merci :) , de vespa is eigenlijk een "iris" , die striping  staat normaal op oudere types , kheb er een beetje een ouder type van gemaakt , electrische starter eraf gehaald 

en de automatische mengsmering ook , er staat ook een ander stuur op , van een eerste serie P .

Mooi gedaan! De complete zwarte basis staat chique en de striping geeft er een sportief tintje aan.

Link naar reactie

Nu pas zie ik -als je die "twee nachtvlinders" naast elkaar zet- hoe sierlijk als een zwaan, een Lambretta wel is. en dat een Vespa veel "groffer" gebouwd is :P

Maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak en voorkeur. zodat we niet allemaal met hetzelfde moeten rijden. of sommige mensen kopen de beiden. ;)

Link naar reactie

Vroeger was dat meer een lelijk eendje :) , maar met wat liefde en geduld werd dat een mooie zwaan ja ;) 

deze scooter heeft bijna 20 j stilgestaan in een spaanse garage in valencia , laatste keer keuring was in 1996 .

6004-e1451904558438.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...