Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Groeten uit Kaboutersem


MarzanoSan

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Alvorens helemaal los te gaan op dit forum stel ik me even netjes voor.
Als kind droomde ik al van een Vespa maar tot voor kort nooit van gekomen om er eentje aan te schaffen.
Heb van mijn 18é altijd met "zwaardere machines" gereden , tot ik vorige week mijn nieuwe PX125 aankocht.
Als snel kon ik dit forum vinden en bestelde een SIP road 2, andere sproeiers en luchtfilter (deze moet ik nog monteren).
De katalysator van die nieuwe PX'jes maakt mij en de motor niet echt blij ;)
Nu ik nog in rodage ben zal ik nog even geduld moeten uitoefenen maar één dezer moet er toch werk van gemaakt worden.
De volgende stap zal zijn om het uiterlijk wat aantrekkelijker te maken (de mickey mouse look is niet echt mijn ding)..
Gebruik deze vespa voor het woon-werkverkeer.
Op termijn ga ik me (als groentje) wagen aan een restauratie project, maar dat is voor later.
Eerst deze PX wat aangenamer maken.
Hoop hier nog veel tips en goede raad te kunnen opdoen.
Een enthousiasteling groet U.
 

Screen Shot 2017-04-12 at 15.26.52.png

Link naar reactie

Welkom op het forum en veel veilige kilometers toegewenst.

Mooie Vespa PX 125, echter snap ik je probleem wel met de "Mickey Mouse" look :lol:

Link naar reactie
14 hours ago, pietermann said:

Vanwaar heb je uw nieuwe PX? Gekocht bij een dealer?
Ik probeer nog een nieuwe te vinden maar al degene die ik vind zijn te koop aan 4400 à 4500 euro... :(

Nieuw gaan ze inderdaad aan die prijs buiten (die dat er nog zijn) .
Denk dat ze in de UK nog te vinden zijn, hier zijn ze op denk ik.
Als ik jou was zou ik een tweedehands op de kop tikken ;)

Link naar reactie

welkom op het forum.. goede keuze.. en ook goede keuze om een sip road en andere luchtfilter( polini of K&N ? ik heb nu polini maar ga overschakelen naar een K&N   die zijn véél stabieler ...de polini mousse trek je  bij volgas soms samen tegen het aanzuiggat er zit geen gaas of structuur in die hem rigide houd ) + sproeier er onder te rakken

En... get rid of those ears :-)

 

nog véle leuke toertjes

Link naar reactie
1 hour ago, propliner said:

welkom op het forum.. goede keuze.. en ook goede keuze om een sip road en andere luchtfilter( polini of K&N ? ik heb nu polini maar ga overschakelen naar een K&N   die zijn véél stabieler ...de polini mousse trek je  bij volgas soms samen tegen het aanzuiggat er zit geen gaas of structuur in die hem rigide houd ) + sproeier er onder te rakken

En... get rid of those ears :-)

 

nog véle leuke toertjes

Bedankt!

Heb nu een SI 24.24 luchtfilter er op.
Ja de oortjes moeten er af, gelijk heb je!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...