Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Benzinekraan


Wilby

Aanbevolen berichten

Hey, weet iemand waar ik een degelijke benzinekraan kan kopen voor een Sprint 150? Vorige kwam van bij Vespazone is stuk, nu een besteld bij Scooter Center is dezelfde rommel van GAE = Indië, deze is van zéér slechte kwaliteit, de schijf die in de kraan draait is ovaal en loopt vast, terug naar afzender.

Bij alle andere aanbieders lijken het steeds dezelfde van GAE te zijn, ook bij Maskes.

Heb er al gevonden van Italiaanse makelij oa bij Scooter Passion, maar die zijn altijd zonder bezinkpotje. Iemand ervaring met deze?

Grt, Wilby. 

Link naar reactie

de meeste nieuwe kranen met zo een bezinkpotje zijn van zamac prut gemaakt = rommel. Ongeacht waar je het besteld.

Zoals nero zegt,  standaard kraan vespa / lml werkt gewoon, niks mis mee. Ik gebruik tegenwoordig bgm fast flow. Nog geen klachten tot nu toe..

Als het toch echt voor de look is  ( die niemand ziet ;) ) kun je beter een vintage kraan zoeken en reviseren , 

 

gr

Link naar reactie

er is nog altijd verschil tussen aziatische aftermaket en LML ,

als ik hier de problemen met nieuwe vespas lees (die vaak terugkomen)  scoort LML  al bijna beter vrees ik.

... nu krijg ik een hoop kak over me heen

 

gr

 

Link naar reactie

Inderdaad al die met een potje zijn prul, zal voorlopig die maar monteren met het draaiende gedeelte van mijn oude kraan. Terugsturen is op eigen kosten, dus ja...

Zal me een van Italiaanse makelij bestellen zonder potje.

Bedankt voor de info!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...