Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pinasco 177


Ar

Aanbevolen berichten

hello, volgens de pinasco website 20° voor BDP, surf eens naar http://www.pinasco.com en je gaat nog meer info vinden over deze kitcylinder, heb het ooit gemonteerd voor een maat van mij, met eveneens een 24/24 en met de originele uitlaat, hij is er nog steeds teverden van! janneman

Link naar reactie

ik mag zeggen van pinasco 177 weet ik alles lol.

Link naar reactie

en wat was het probleem nu?

Link naar reactie

Hij heeft een pinasco 177 laten steken + 24/24 carbu, maar hij rijdt niet echt smooth, het is te zeggen met horten en stoten. (dat is wat ik me van zijn verhaal herinner).

ok, een kit heeft wat een andere koppel etc, dus kan anders aanvoelen, maar zou normaal toch vlot moeten rijden, niet ? inrijden heeft daar volgens mij niets mee te maken.

Link naar reactie

hoe weet je dat hij ingereden is?

Link naar reactie

wel ik heb er 100km/ mee gereden en voor mij was dit voldoende.

En durft er nu niemand mij aan te spreken?

Wel ik heb een uitleg.

Vroeger reed ik competie motorcross.(reed ook nog bij steve ramon,manuel priem)

Daar zijn sommige cilinder's ook in chroom of beter nikasil.

Zie je me daar al 1000km rijden vooraleer de wedstrijd kan beginnen.?

En dat na minstens een week?(elke zondag wedstrijd)

Natuurlijk reed ik dan ook met een iets grotere sproeier en een nummer hoger van bougie.

Toch tijdens de eerste (3x een kwartier) training.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ar heeft precies ni veel geluk met zijn pinasco. Mijn Dr'ke daarentegen doet het wreed goed... ;-)

ciao

@ Spiceman: En ja Cu monday @ beiaard. Ik was daar gisteren ook aan den engel maar zat daar enkel met Frank en Ji, de rest had blijkbaar ni veel zin... ;-) Twas nochtans schitterend weer om een drankje te nuttigen

Link naar reactie

Italië was in 1 woor dSCHITTEREND. Ben nog volop bezig aant verslag om hier op de website te zwieren, te weinig tijd, te druk opt werk bezig... En 's avonds te warm dus terraske doen ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...