Ga naar inhoud
Vespaforum.be

zondag 14 mei rondrit squadra Veloce


EriX

Aanbevolen berichten

hei dj blackdisque...

zag dat je op de site ook n clip gezet hebt van millencolin met fox...

wel er zijn nog andere vespa-gerelateerde muziekvideoclips hoor...

de beste ooit is Good Thing van The Fine Young Cannibals (met cutdowns en echte scooterboys)

daarnaast Drunken Lullabies van Flogging Molly (zowel skate als vespas)

en dan natuurlijk de clip die Krewcial aka Pascal Garnier hier van t forum.

Dus maar op internet ns zoeken naar een aantal linkjes!

Die van 'good thing' heb ik zelf thuis nog ergens op pc staan, maar is misschien te groot om door te mailen... maar ben niet echt een informatica-wonderkind ?!?

grtz

Teddy

Link naar reactie

hallo, heb de muur al eens gedaan met de moto en ik moet zeggen het heeft wel iets, het gaat verrassend bergop en als je denkt dat je er bent, doen ze er nog een schepje bovenop! een aanradder! als de tijd en de goesting er is sta ik zondag op de markt van st-truiden, janneman

Link naar reactie

We zijn naar goede gewoonte dat zondag eens gaan testen met de Vespa ipv met de fiets...

Het plezantste vond ik van boven naar beneden laten glijden...oelala!!!

Gewoon even de motor stil leggen, in neutraal schakelen en naar beneden laten rollen zonder veel te remmen...whow!

Geen bruin streep in de broek, maar wel een zwarte beneden op straat van te remmen voor dat stoplicht.

Voor de minder gestoorden onder ons: Je kan daar ook heel normaal af rijden zenne!

Tot zondag!

Link naar reactie

Hallo Kris,

we komen samen om 12:15u op het pleintje in Hasselt-centrum tegenover "traiteur" Sven De Nies (cfr. tegenover Bartok). Van daar rijden we samen door naar Sint-Truiden waar we aansluiten bij Geert en co.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

hey, thanks, goed dat we zo'n geluk met weer hadden vandaag. En dikke merci aan de families Craeghs & Ramaekers voor de hotdogs & de ops-ale indeed ;-) We zijn er terug voor de St-Christoffelwijding de 25ste juni!

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...