Ga naar inhoud
Vespaforum.be

zondag 14 mei rondrit squadra Veloce


EriX

Aanbevolen berichten

@stanman:

Ik kraak hier niets af hoor. Ik stel gewoon vast dat deze rit beter georganiseerd was en we waren ook met een grote groep (een fijne tussenstop, geen overdreven snelheden, etc...). Wie zich natuurlijk aangesproken voelt zal dan wel zijn reden hebben zeker. Je kan inderdaad pannes niet incalculeren maar je kan wel voor je aan zo'n ritje meedoet je scoot volledig nakijken om te voorkomen dat er iets misloopt. Een lekke band kan je natuurlijk altijd hebben maar technische problemen kunnen toch voorkomen worden als je op voorhand eens een checkup doet hé.

No hard feelings ;-)

Link naar reactie

what a load of crap: "Hopelijk hebben de leden van Primava...", wie zou zich aangesproken voelen denk je?

Sven D.N. heeft trouwens tijdens de rit een ander bougie moeten steken, betekent dit dan dat hij z'n vespa niet volledig nagekeken heeft?

Link naar reactie

Misschien moet Erix dan voor zichzelf ook maar een besluit trekken en in het vervolg een selectie maken aan welke ritten hij deelneemt ! En dan is iedereen gelukkig. en misschien moeten we de organisatie van de ritten van squadra pas binnen 20 jaar vergelijken met de organisatie van primavera van vandaag... want nu zijn we appelen met peren aan het vergelijken !

en by the way, twas een leuke rit, lekkere vlaai, goe gedaan !

Link naar reactie

Net zoals een gaskabel die het begeeft.Je bent met oldtimers aan het rijden, die mag nakijken zoveel je wil, en nog heb je geen garantie dat je tijdens de rit geen problemen krijgt.

Mischien de volgende rit alleen boosters toelaten.

Al dat gezever over de paasrit van primavera, is gewoon bullshit.Ik ga daarom ook meer terug op mijn gemakt alleen toerkes doen, dan hoef er zich niemand te ergeren over en lekke band of een gaskabel, ik ga nog altijd rijden omdat ik graag met vespa rij en niet om gezever te hebben.

Link naar reactie

Mogen we hier ook nog met je lachen als je in panne gestaan hebt terwijl je alleen een toertje aan het doen was Stanman, of alleen als je meereed met een rondrit?

By the way, ik kijk nooit nieks na voor ik vertrek op een rondrit (behalve als er naft inzit, en dan nog), ik kom meestal net te laat aan voor het vertrek van de rondrit en als ik niet in panne val, dan val ik op mijn bek, mag ik nu niet meer meerijden?

Link naar reactie

je mag meerijden, maar volgende keer blijf je wel in de haag liggen tot Lieve en ik aankomen om foto's te trekken (reken op een 10 tot 15 minuten later), kwestie dat we eens wat meer hebben dan enkel foto's van de schade aan je vespa/crêmekar...

Link naar reactie

Iedereen mag toch meerijden zeker en iedereen mag in panne vallen, daar heb ik op zich geen problemen mee. Wat ik wel jammer vond was bij de paasrit was dat er zo weinig tussenstops voorzien waren. Er zijn altijd mensen die van ver komen om toch zo'n rit mee te doen en dus al een lange rit achter de rug voor ze aan het vertrekpunt aankomen. Daar word dan blijkbaar geen rekening mee gehouden... Ik zat rustig op een terrasje met een paar mede-vespisti in Borgloon toen we plots zéér snel moesten afrekenen omdat de groep al bezig was om te vertrekken.

Sorry als ik een paar mensen op hun tenen heb getrapt, dat was zeker niet mijn bedoeling hoor. Al bij al was het toch een aangename rit (zowel paas- als bloesemrit) en zal ik er alles aan doen om zoveel mogelijk ritjes mee te rijden, omdat ik nu ook eenmaal verzot ben op mijn vespa en deel te nemen aan ritjes met zoveel mogelijk mede-liefhebbers. No hard feelings?

Ciao

Link naar reactie

En hoe denk je dat dat komt dat er zo weinig stops waren ????

omdat we bijna een uur te laat aan de rondrit zijn begonnen natuurlijk ...

Tel daar dan nog een paar pannes bij op ...

Resultaat door de grote vertraging zijn we niet in Tongeren geraakt waar we

normaal gezien op de markt iets gingen drinken gezamelijk maar in het zeer

drukke Borgloon waardoor iedereen verspreid zat over verschillende cafés...

Dat was ook het verwijt dat ik maakte aan de ene groep die lekker op een terrasje

zat terwijl de andere bij de pechvogel bleef resultaat : die mensen die bij de

pechvogel bleven konden vlug vlug nog iets drinken want de andere groep zat natuurlijk al drie kwartier op een terras en wilde terug vertrekken.

dus in het vervolg samen uit : samen de pechvogel opwachten en samen terrasje doen.

En nu ben ik dat gezever hier zo moe dat niet meer verder wens te reageren...

Link naar reactie

@houba001: zolang ge maar weet dat iedereen bij Primavera u persoonlijk verantwoordelijk houdt voor de nationale schande die momenteel over ons neerdaalt. Als straf slaapt ge in Anseremme in dezelfde kamer als Italpat. :-)

Link naar reactie

Jonges jonges

Nu we bij primavera weten dat er zo'n grote opkomst mogelijk is voor de ritten zal er heus wel iets veranderen aan de organistie ervan ,maar alles kun je gewoon nie voorzien.mischien idd ook meer leden van de primavera club laten de banen afzetten enzovoort.Maar eigenlijk is al da gezever erover niet nodig want ieder leert uit het verleden.

Dit gezegd zijnde Squadra bedank lekkere koele pinten en jenevers en goe rijstvlaai.

Groeten uit koekelare

keep on scooting

wally

Link naar reactie

Hoi,

Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties.

Toch zou ik willen zeggen dat het laat tijdige vertrek bij de Primavera rit eigenlijk, buiten onze wil om , een beetje de fout was van squadra veloce en daar was ik ook bij.

We hadden eten besteeld en dat duurde langer dan ons belooft was.

De mannen van de Primavera hebben toen op "ons" moeten wachten.

Ik wil mij hiervoor nogmaals verontschuldigen en ik denk dat de rest van SV er ook zo over denkt.

En voor de rest kun je met grotere groepen niet anders dan afwachten of iedereen terplaatse geraakt, ik heb zondag ook een vespa in de bezemwagen gezet, je weet nooit wat er gaat gebeuren.

Dus Primavera organisator laat u niet ontmoedigen,door opmerkingen van anderen.

Bij een volgende grote Primavera-rit zal de SV er weer zijn... . en zullen we boterhammekes meebrengen die kunnen we desnoods tijdens de rit in ons smoel duwen!!!:)

Peetermans Kurt

P... .K.125

Link naar reactie

hey pk,

Wat gebeurt is is gebeurt, het is een samenloop van heel wat omstandigheden, verontschuldigingen zijn niet nodig, evenmin als teveel kritiek. Laten we er bij deze een goei klets tweetakt olie over kappen en dan zal het in de toekomst wel gesmeerd lopen.

groeten.

Link naar reactie

Om het goed te maken heb ik een 50tal foto's doorgestuurd naar Squadra Veloce zodat ze meer foto's van die mooie bloesemrit op hun website kunnen plaatsen.

Ciao

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...