Ga naar inhoud
Vespaforum.be

zondag 14 mei rondrit squadra Veloce


EriX

Aanbevolen berichten

Vertrekt er iemand vanuit Antwerpen van VCA naar de Squadra Veloce Bloesemtocht op zondag 30 april? Ik heb vernomen via VCA dat er op de grote markt in Hasselt is afgesproken om 11u. Iemand interesse om vanuit Antwerpen mee te rijden richting Hasselt om zo verder door te rijden voor de bloesemrit?

Laat het me dan weten want ik ga zeker naar die rit.

CU on da road

Ciao

EriX

Link naar reactie

Ik weet wel dat ze vertrekken aan grote markt van Herentals maar mijn vraag was gewoon gericht aan mensen van Antwerpen die die richting uitmoeten. het is toch altijd leuker om met een paar richting Herentals te rijden dan alleen? Dus mocht er iemand vanuit Antwerpen vertrekken laten we dan samen gaan... ;-)

CU sunday!

EriX

Link naar reactie

sc primavera komt ook... misschien kunnen we nog iets leren omtrent organiseren? allé, misschien hé, wie weet, als alles goed loopt natuurlijk en als we niet in panne vallen, (lees stanman) of als speedracer nergens opvlamt ... hmmm... de kans daalt precies serieus dat we er gaan geraken ! laat staan op tijd thuis geraken!!!

Link naar reactie

Ik heb een 50tal foto's getrokken (die je trouwens al hebt) zal deze ook doorsturen naar Squadra Veloce. Een dikke merci aan de organisatoren voor de prachtige rit en de pauze die zeer goed verzorgd was (lekkere vlaaikes en jeneverkes)... Af en toe waren de weergoden ons niet geod gezind maar al bij al viel het nog goed mee. Dit was een veel betere organisatie dan de koningingenrit. Hopelijk hebben de leden van Primavera hier iets van kunnen opsteken. En al een geluk dat er niet zoveel pannes waren (stanman was afwezig zeker LOL).

ciao en tot op de volgende

Link naar reactie

Zouden we niet stoppen om primavera hier af te breken.Het was trouwens niet de fout van primavera dat de rit voor sommige niet geslaagd was.

Pannes kun je niet in calculeren, net zo min als mensen die niet tijdig klaar zijn om te vertrekken.

Link naar reactie

Het was een hele toffe trip ondanks het matige weer. Fantastisch georganiseerd! Leuke wegen, aangename snelheid, super catering onderweg en een fijne groep. Ik kijk al uit naar de volgende in Hasselt. Go Squadra!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...