Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gtv250 Vs Gts300


Fendt 4 life

Aanbevolen berichten

... .omdat het minder mooi is om een 250 en een "gepeperde 300" te vergelijken... met een BMW en een Ferrari of...met een duif en een arend

Ik had het vooral op de Hoegaarden vs Cara

 

De 2 vespas vergelijken ...mijn vrouw wilde per se het verschil is aan de lijve ondervinden ..wie ben ik om hier tegen in te komen !

Probleem dat zich nu stelt is... ..ze wil ook eentje met peper :wacko:

Link naar reactie

. . . . . . ..laat haar dan maar eens een ritje maken of laten meerijden op een "echt race-machine" die de kasseien uit de grond sleurt. bv. een Yamaha R1 met 200 PK.

 

                    Dan zal je vrouw verlangen om terug op haar GTV 250 te stappen en ermee rond te rijden. als ze tenminste bekomen is van die tweehonderd race-paarden.

 

                    Nee. nu serieus. een R1 vergelijken met een "gepepte 300" is dan ook een "Westvleteren" vergelijken met een lauwe Cara-pils :-))

 

                    Aangezien vrouwen toch altijd aan het "langste eind" trekken. zal er voor jou niets anders opzitten. dan de Vespa's te ruilen :D))

Link naar reactie

Eindelijk es iemand die beide motortypes vergelijkt.

 

Het vermogen van beid eis gelijk, maar het koppel ligt blijkbaar wat anders, de 300 zou dus sneller doortrekken van de ene snelheid naar de andere, bvb van 40 nr 80 of zo.

 

Fendt, klopt dit met hetgeen je vrouwtje ondervonden heeft?

 

By the way; wat mij verschrikkelijk aanstaat, is een scrambler van bvb een honda CB400 of 500.

 

De 400 is zelfs gemaakt met Hondamatic.

 

http://www.standard.co.uk/lifestyle/london-life/join-the-custom-revolution-8918112.html

 

zucht, tijd tijd tijd...

Link naar reactie

Het koppel is idd een aanzienlijk groot verschil tss beiden maar ook de reactie tijd wanneer je aan de gas draait is een wereld van verschil !

Van 0 naar 80 of van 40 naar 80  altijd reageert de 300 super vinnig  bij de 250 duurt het allemaal wat langer .

Uiteraard te verklaren door het feit dat de 300 helemaal niet standaard is  en de 250 is dat wel.

Het zou erg zijn mocht er geen groot verschil zijn tussen beiden :)

Het is gewoon veel fijner om mee te zijden en dit stelde dus ook mijn vrouwke vast ...ik had gehoopt dat ze er een schrik van zou pakken...niet dus !!

Ik zie het dus al gebeuren Fendt vandaag neem jij de GTV ..(buh!!)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...