Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aankoop Vespa Px 125


Selen

Aanbevolen berichten

Opgepast met de 2de. Ben deze onlangs gaan zien.

Van buiten zeer schoon maar als je verder kijkt is het een puzzelstuk van verschilende px.

Heb er mee willen gaan rijden. Ik ben er na 200m mee stil gevalen. Ik heb toen 5min moeten wachten voor ik verder kon. (cylinder vast).

 

Dit was in december. Eigenaar ging zien om er mee naar een dealer te gaan. Vraag zeker of dit gebeurt is als je interesse zou hebben.

Link naar reactie

Opgepast met de 2de. Ben deze onlangs gaan zien.

Van buiten zeer schoon maar als je verder kijkt is het een puzzelstuk van verschilende px.

Heb er mee willen gaan rijden. Ik ben er na 200m mee stil gevalen. Ik heb toen 5min moeten wachten voor ik verder kon. (cylinder vast).

Dit was in december. Eigenaar ging zien om er mee naar een dealer te gaan. Vraag zeker of dit gebeurt is als je interesse zou hebben.

Bedankt voor de reactie! Ik ben nog niet naar die Vespa gaan kijken want de eigenaar was nog op vakantie. Nog geen 2500 km en al miserie... Er staan precies wel veel "rommel" te koop. Heb er ondertussennog enkele aangeboden gekregen. Vandaag nog een oudere px uit 81 die nu net op 2dehands staat.

Groeten

Link naar reactie

Deze is uiteindelijk toch niets geworden.

Ga waarschijnlijk morgen naar een Vespa px van 71 gaan kijken. Aan de voorpraat zou de lak juist iets minder zijn door slechte voorbereiding voor het spuiten

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/vespa/vespa-px-125-228239040.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=bod_ontvangen&utm_term=0&utm_medium=email#top-of-page

Als iemand nog tips heeft, altijd welkom! Als die er goed uit ziet zal het wss deze worden

Link naar reactie

Deze is uiteindelijk toch niets geworden.

Ga waarschijnlijk morgen naar een Vespa px van 71 gaan kijken. Aan de voorpraat zou de lak juist iets minder zijn door slechte voorbereiding voor het spuiten

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/vespa/vespa-px-125-228239040.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=bod_ontvangen&utm_term=0&utm_medium=email#top-of-page

Als iemand nog tips heeft, altijd welkom! Als die er goed uit ziet zal het wss deze worden

 

Opgelet: op het eerste zicht ziet er me dit geen PX motor uit, en PX'en werden ook nog niet gemaakt in 1971

Link naar reactie

Vanaf 1972 werd een gelijkvormigheidsattest een verplicht document om een motorvoertuig te kunnen inschrijven. Diegenen die dit document niet (meer) hadden vulden op hun inschrijvingsdocumenten een vroeger jaartal in en de DIV deed daar toen niet moeilijk over.

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...