Ga naar inhoud
Vespaforum.be

''verspa''


Rockyrockx

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Mijn naam is Stan en sinds kort de trotse eigenaar van een Vespa PX 200 E. Vroeger vaak op PK 50 scooters van vrienden gereden, maar zelf nooit eerder een Vespa gehad. Er dient nog wat aan de scooter gesleuteld te worden en door het Googelen naar technische zaken, kwam ik steeds op dit Vespaforum terecht. Aangezien ik zelf maar 10 min van de Belgische grens woon, heb ik mezelf aangemeld op dit forum. En trouwens... in deze regio van NL worden we toch al gezien als 'reservebelgen', dus vind het eerlijk gezegd wel toepasselijk.. :D

 

Tot op heden ben ik vooral bezig geweest de scooter wat netter te maken, maar inmiddels ook de electrische starter gerepareerd en de kapotte stuurkap vervangen. Er zijn nog genoeg dingen die aandacht kunnen gebruiken, maar alles op z'n tijd.

 

Van zodra ik weet hoe ik een fotootje kan uploaden in dit bericht, zal ik dit zeker doen! (iemand tips?)

 

Groeten Stan

 

Link naar reactie

Reservebelg... terminologie die me tot vandaag onbekend was. Toch welkom!! Ik ben dan een soort Reservenederlander, aangezien ook ik 15 km van de grens woon.

 

Foto's in je post kleven:

 

www.tinypic.com : daar ga je ze uploaden en vervolgens kies je de "directe link voor lay-outs" en die kleef je via het "image" icoontje op het forum in je post, en ziedaar je foto. Ik vind het allemaal erg omslachtig en onlogisch, maar ik heb het niet verzonnen. Ben benieuwd naar de eerste kiekjes van je PX200.

 

f9hx68.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...