Ga naar inhoud
Vespaforum.be

"nieuw"


Joël

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Mijn naam is Joël en woon te Nieuwkerken-waas oost-Vlaanderen.

Ik ben gehuwd en heb 2 kids (9 en3).Toen ik 16j was reed ik met een zwarte pk50xl.

Nu een dikke 20 jaar later een p125x van '81.Is herspoten,electriciteit nagekeken en hersteld waar nodig.

Verder een 150cc erop en een sito, sproeier is 98,naar mijn mening,te klein? Maar enfin,bougie maar in de gaten houden.

Had nog wat klein pruts werk om alles wat aan te sluiten, wat aardig is gelukt startte na de vierde kick.Zalig rijdend gevoel na al die jaren (2takt).

Nu nog wat inrijden en kijken hoe ie het uithoudt. Ben later van plan om hem zelf nog een keer opnieuw te doen,

qua lakwerk en mechanisch/motorisch

Bij deze me even voorgesteld.

Iedereen nog veilige kilometers toegewenst en tot een van :)

Link naar reactie

Bedankt voor de info.

Nu zit ik met het volgende probleem dat hij in 3de stilvalt .1ste 2de géén last.

Op talentjes ook goed en kan wel gassen als hij geen vermogen moet geven,zonder mij erop dus.

Ga eerst carburatie en tank eens proper maken

Ontsteking is goed

Alle info welkom.

Grtz

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Merci Helmet1,

Heb er ineens korte mette mee gemaakt. Het blokske uiteen, nieuwe lagers, keerringen, mazzu krukas

DR veren v/d nevenas, malossi sport koppeling en alle kabels plus huls vervangen.

Sproeier is nu 106 maar ga nog eens groter proberen 110. Ralentisproeier ook nog aanpassen van 48/160 naar 55/160

Eerst opt gemakske wa rondtuffe...

Iedereen drive safe, drive Wesp ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...