Ga naar inhoud
Vespaforum.be

I'll Be Back with...


Julo

Aanbevolen berichten

Hi allemaal!

Nieuw in de Vespa scene ben ik niet. Eerder reed ik met een GTS en een PX maar die laatste moest ik door omstandigheden niet zo lang geleden verkopen :-(.

Maaaaaaaaaar... stilletjes aan verschijnen de eerste zonnestralen achter de héél erg donkere wolken van weleer dus tijd voor een nieuw machientje...

Binnenkort staat deze beauty te "blinken" in mijn garage: een Vespa VNL2 GT125 van 1968. Ik vind hem alvast zalig! En jullie?

imag0045w.jpg

Uploaded with ImageShack.us

imag0047ey.jpg

Uploaded with ImageShack.us

imag0049c.jpg

Uploaded with ImageShack.us

imag0050kq.jpg

Uploaded with ImageShack.us

imag0055zw.jpg

Uploaded with ImageShack.us

imag0056qj.jpg

Uploaded with ImageShack.us

vespagt.png

Uploaded with ImageShack.us

Link naar reactie

Heeee ,Leuk,hebbie een nieuwe (Italiaanse)liefde...

Veel plezier er mee!

Groeten,AJ & Karin

Link naar reactie

Hey Wutsie! Is ook al een tijdje mn favoriet. En onder het motto een geluk bij een ongeluk... ;) Ik had begrepen dat jij van de regio ergens was (Ardooie-Roeselare)?? Anders eens een toerke gaan doen hé?

Link naar reactie

Gekocht bij Joep, vintage scooters. Er wordt nog een reservewielhouder en wiel op ge plaatst + nieuwe carbu.

Link naar reactie
Hey Wutsie! Is ook al een tijdje mn favoriet. En onder het motto een geluk bij een ongeluk... ;) Ik had begrepen dat jij van de regio ergens was (Ardooie-Roeselare)?? Anders eens een toerke gaan doen hé?

Jip! idd, waarom niet, in de 'vloanders' is alles dichtbij... (ben van regio deerlijk)

Waar heb je hem op de kop kunnen tikken?

@nero, inderdaad maja, 'k zat er vooral mee in om vast te zitten bij een probleem. Als er iets is wat ik zelf niet kan oplossen kan je met een PX in nood nog bij dealers terecht. Toch misschien voor een volgende stap? (de GT dat ik op het oog had was wel goed bevonden door wat kenners hier, in zeer goede staat maar toch wat prijzig toen)

Link naar reactie

ik dacht al dat, die beukenhaag komt mij bekend voor.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...