Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vintage vs modern volgens een piaggio tech :-)


les

Aanbevolen berichten

een interessante reeks video's gemaakt door leden van het MV forum van een piaggio/vespa technieker die vespa heeft helpen lanceren in de USA.

de reeks is interessant maar als je in dit filmpje ->

even doorspoelt naar 12,30min tem 12,50 dan hoort ge hoe het echt zit met de 'vintage' mannen ;-p

voor de rest is het het zeker waard als moderne wesp eigneaar die zelf graag sleutelt om eens nnaar de video's te kijken !

Link naar reactie

Anyway toch één van de weinige oude mensen ( 78 jaar) die ni zit te zagen dat het vroeger allemaal beter was en toch ook veel respect omdat opzijne leeftijd nog allemaal te doen,,,dat moet echte onvoorwaardelijke Vespa liefde zijn,MY2CENTS

CHEERS

Link naar reactie
Anyway toch één van de weinige oude mensen ( 78 jaar) die ni zit te zagen dat het vroeger allemaal beter was en toch ook veel respect omdat opzijne leeftijd nog allemaal te doen,,,dat moet echte onvoorwaardelijke Vespa liefde zijn,MY2CENTS

CHEERS

+1000.000 !!!

Link naar reactie
...en als ge in slaap valt,moet ge vroeger gaan slapen of zijt ge totaal niet geintresseerd.

't Zal het tweede zijn vrees ik, de enige overeenkomst (buiten dat het beiden scooters zijn) is dan ook de merknaam...

Misschien komt er ooit de interesse, maar daar vrees ik eigenlijk ook voor. :))

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Dr Pulley's neem ik alleen bij hoofdpijn of pijnlijke maandstonden, en nie om in mijn scooter te steken! :))

Neen, ik volg de technische kant van de moderne vespa's wel (met plezier), maar ik verdiep er me niet in omdat er niets leuker is dan rijden op een mobyletje met trotinettenwielekes. :)

En eigenlijk ben ik wel een vreselijke mens, maar gelukkig kan ik daar ook mee lachen. :))

Groetjes, nero.

ps: happy Xmas.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...