Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Naar de keuring?


lois

Aanbevolen berichten

Vorig weekend was betoging in Brussel, tegen de Europese keuring voor gemotoriseerde tweewielers. Als het wat tegenzit, kunnen we een van de volgende jaren ieder jaar naar de autokeuring, of Vespakeuring hoe je het wil noemen.Dan kunnen ze ineens ook de "aangepaste kledij" nakijken,zijn uw botten wel hoog genoeg, uw mouwen lang en stevig genoeg. In het handschoenkastje kan misschien wel een airbag geplaats worden, ook zo veilig...

Leve Europa...

Link naar reactie

Ze zullen toch meer geld verliezen door te verkopen dan (hoogstens) 50 euro/jaar af te geven voor keuring.

Als uw moto/vespa in orde is mag dat toch geen probleem zijn? Of zie ik het compleet verkeerd.

Natuurlijk moet het er niet komen, maar om uwe moto daarom te verkopen vind ik ook wat zot.

Link naar reactie

Als je met oldtimer scooters bolt zal dat wel geen problemen opleveren. De keuring voor oldtimer auto's is toch ook niet zo streng. Enne, eerst zien wat ze juist willen doen hé, want nu zit iedereen al te roepen terwijl je eigenlijk nog niet weet wat ze van plan zijn.

Link naar reactie
En wat daarna, moeten de brommerkes (50cc) dan ook gekeurd worden, da wordt plezant:)))

Grtjs

Makke

Misschien nog een gedacht, dan zouden er veel minder van die 'opgefokte' dingen rondrijden

met daarop een puber die tegen 70km/u op het fietspad langs uwe auto komt gereden.

En dan moeten de mensen het weer ontgelden die wel verantwoord met een 50cc met grotere cilinder rijden.

Link naar reactie
zoals met alle nieuwe keuringsregels is er een uitdoofregeling. oldtimers zullen er gene last van hebben en de nief zullen zo veel niet meer kunnen veranderen (precies of dat nu wel gebeurd)

Buiten uitlaat en vering wordt er niet zoveel veranderd aan die moderne vespa's denk ik.

Als ge uw originele uitlaat hebt geeft dat weinig problemen en met de juiste papieren is vering ook geen probleem.

Veel drukte voor niks lijkt me. Alleen dat het weer geld moet kosten als het erdoor komt.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 10 maanden later...

Is niet slecht zo'n keuring... ..

helaas moeilijk haalbaar denk ik?

hoe gaan ze de remmen testen, zoals de auto's in een rollenbank?

of even op straat rijden met onze moto/bromfiets? denk het niet...

Afin ja,

ze zijn er al zolang over bezig,

sinds ik nog naar het middelbaar onderwijs ging (anno 1995)

zal nog voor direct niet zijn dus

en keuring op afspraak werkt prima hoor, maandag of donderdag-avond tot 19u

Ik zal die jongens eens behemelen ze... ...

't moet niet altijd op die hen kap zijn hé '-)))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...