Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GPS op scooter zonder batterij


sindo

Aanbevolen berichten

gisteren de regulator van koso http://www.sip-scootershop.com/en/products/voltage+regulator+koso+_kobl000010 gemonteerd en in relanti al 13V DC output :) GPS aangesloten en begon direct op te laden... nu nog de duurtest. Als het werkt, een cheap en easy oplossing voor scooters zonder batterij ;)

Link naar reactie

afgetapt van de claxon, dus na de gewone regulator. Dit om te vermijden dat ik deze regulator opblaas door pieken. Maar als ik hierdoor teveel stroomverlies zou hebben (vb verlichting niet genoeg werken, kan ik nog steeds proberen om voor de regulator aan te sluiten.

Link naar reactie

Blen, zelfs ik monteer het op 5 min...daar gaade toch geen hele winter aan bezig zijn zekers :)))

Te koop bij Tom's Scoot Supply in Gelroode. 0468 13 85 86

Voor wie zich afvraagt waar je nu in het Leuvense terecht kan voor al je scoot spullen en goed advies ;)

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Je kan dat toch lezen in de link...als ik het goed begrijp regelt dat bakje uw voltage, zo dat je geen te hoge en te lage voltages in je gsm of gps binnen krijgt...wordt aangesloten op de moter, lijkt me overbodig als er een batterij in je scoot zit...

Mvg, Bardi

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...