Ga naar inhoud
Vespaforum.be

sleuteldagen


knifeman

Aanbevolen berichten

uit nieuwsgierigheid...

in ons 4x4 wereldje komen we af en toe samen voor 'sleuteldagen' ... met z'n allen in 1 grote garage aan de voertuigen werken met een muziekje en pintje erbij... en veel kans dat er iemand anders aanwezig is met een specifieke expertise of dat dat ene stuk gereedschap dat je eens in de 2 jaar nodig hebt maar je zelf niet hebt er ook is...

'k weet ookdat dat in de states in het motomilieu veel gedaan wordt en er zelfs speciale 'workshops' bestaan die voor niks anders dan dat verhuurd worden aan clubs etc. ...

Is dat iets dat ook in de Belgische Scooterscene bestaat ?

Link naar reactie

wij doen dat ook wel, maar zeker niet via het forum. gewoon kerels onder elkaar. moto's, auto's, scooters, fietsen alles komt daar zowat aan bod. :)

Link naar reactie

zoals je ziet, niet alles wat er in de vespascene gebeurd, wordt bekend gemaakt op het forum.

Ik ken verschillende plaatsen waar wekelijks onder kameraden wordt gesleuteld.

Link naar reactie

VCA heeft ooit zo'n sleuteldag aangeboden voor zijn leden. Dat was 1X per jaar, een ene keer de basics (kabels - banden vervangen, lichten etc...), een andere keer was dat de motor uit elkaar halen,...). Ik weet niet of ze dat nog doen of nog van plan zijn.

Link naar reactie
wij doen dat ook wel, maar zeker niet via het forum. gewoon kerels onder elkaar. moto's, auto's, scooters, fietsen alles komt daar zowat aan bod. :)

en kinderbier drinken... ..

Link naar reactie
VCA heeft ooit zo'n sleuteldag aangeboden voor zijn leden. Dat was 1X per jaar, een ene keer de basics (kabels - banden vervangen, lichten etc...), een andere keer was dat de motor uit elkaar halen,...). Ik weet niet of ze dat nog doen of nog van plan zijn.

het was daar wel bewust de bedoeling dat de mensen enkel kwamen kijken hoe het moest en niet zelf aan hun scooter te beginnen prutsen. Kwestie van 's avonds ook iedereen op tijd thuis te krijgen zonder remork ;-)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...