fajes Geplaatst: 24 april 2012 Delen Geplaatst: 24 april 2012 welke setup gebruiken jullie voor een DR75 kitje? liefst correcte info en geen "supertoprijdikzonaardekloten" opstellingen. gewoon een cruise-rond bakske! Link naar reactie
Joene Geplaatst: 24 april 2012 Delen Geplaatst: 24 april 2012 den arti gaat da zeker weten Link naar reactie
fajes Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2012 dat was al vermeld in den eerste post! Link naar reactie
singelee Geplaatst: 24 april 2012 Delen Geplaatst: 24 april 2012 Geen ervaring mee. Cee of Maarten (mr160) gaan dat wel weten denk ik. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 24 april 2012 Delen Geplaatst: 24 april 2012 Ik heb alleen ervaring met de DR85, die reed ik met een 16.16 en een banaantje. Met volle bepakking en toen ik vaker met 2 op de scoot zat eens een periode geswitched naar een 19.19. DR85: Trekkrachtcilinder ooit voor de Ape ontwikkeld. Met 16.16 rond de 70, met 19.19 rond de 75. Beetje luie cilinder (geen champ op hoge toeren). Carb: 16.16 haalt niet de max uit de cilinder, maar je loopt minder risico op een rollerbank. Banaan: ET3 versie, zwaarder metaal, iets meer trekkracht + 3km op de top erbij. Minder opvallend dan een Polini blerpijpje. Past goed bij luiheid van een DR, alhoewel die banaan het op een HP 75 Polini ook prima tot zijn recht kwam. Primair: aanpassen naar zoveel mogelijk richting 3.00 (de 3.00 zelf is recht vertand, moet je van houden) of accepteren dat je de 1 niet meer gebruikt en niet meer hoeft te schakelen in de stad (alles in z'n 3 ). Onder de 3.00 is eigenlijk iets te lang. Je kunt een setup hier opzoeken, en vergelijken met wat je hebt? http://sfs.alexander-hepp.de/ Link naar reactie
fajes Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2012 is niet voor mij, een maat van me heeft een DR75 geplaatst op z'n standaard 50cc-tje en vroeg zich af welke setup (carbu,...) er het beste bij past om er gewoon in de buurt (lees stad en omstreken, geen touringfratsen) mee rond te cruisen. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 24 april 2012 Delen Geplaatst: 24 april 2012 Ik weet dat ik elke dag rollerbank.nl moest checken voor ik de deur uit ging Dus 16.16 voor stad en omstreken, of als je in de buurt van een drukke schoolroute woont Als 'em dat niet boeit, en gewoon hard wilt kunnen gaan met genoeg power voor 2 man, dan werkt een 19.19 ook prima. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 24 april 2012 Delen Geplaatst: 24 april 2012 Den arti weet dat ook -> 75dr met 16/16 carbu en een banaanuitlaatje. Tchecken of er geen versterkte veer in moet en indien nodig vertanding aanpassen als je iets sneller wilt gaan. Link naar reactie
EriX Geplaatst: 24 april 2012 Delen Geplaatst: 24 april 2012 Ik had vroeger op mijn PK50Xl (DR77cc) gewoon een 19mm carbu en een sito+ uitlaat. Ging vlotjes vooruit en nooit problemen mee gehad en ik heb daar toch 6 jaar mee rondgeknald. Trok op als een speer en lekker veel koppel. Bij de kickstarter was het wel precies of je een enduro in gang moest trappen (zo veel druk dat daar op stond). :-) Link naar reactie
cee Geplaatst: 24 april 2012 Delen Geplaatst: 24 april 2012 19.19 is in mijn ogen te groot op zo ne dr75.. 16.16ipv dieje 16.10 carbu, zo een malossi filterke. banaan uitlaat, misschien versterkte koppelingsveer indien nodig. dat primair tandwieltje van pinaso met 1 of 2 tandjes verschil doet ook veel, verschil van ong 10a15km u Link naar reactie
fajes Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2012 merci jongens voor de inbreng! ik geef het door. Link naar reactie
teddy kgb Geplaatst: 26 april 2012 Delen Geplaatst: 26 april 2012 faes . . . dr 75 is best 16/16 . . . ik zette daar polini-tje bij trekt goed, wat extra punch . . . heb nog ne bunch sito+ liggen peis ik. . . anders stuur je maar iets via FB, kom hier zelden Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.