Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wachten ,wachten en nog eens wachten.


john mc

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

"... nu de papieren nog..." Lol, je bent het wacht nu toch gewoon... Damn (to hell!!) DIV (ik wacht al bijna 4 weken op een nummerplaat voor m'n PX).

Tip: stuur een kopie van jouw factuur mee mét een vermelding "0Km's - nieuw voortuig", want met die curry shit gaan ze'r van uit dat élke Vespa een 2dehandsvoertuig is...

Link naar reactie

Amai.. zolang wachten.. :-(

Bij onze Vespa-dealer maak je jouw keuze van kleur en opties, vervolgens documenten opsturen voor inschrijving en enkele dagen later kan je ermee rondtoeren.. ;-)

Link naar reactie

Lap: mijn verzekeraar heeft me wijsgemaakt dat een nrpl. voor een tweewieler aanvragen NIET online kon!?

Zit dus al enkele weken met papier en postzegels te kl¨ten (incl. tijd zoeken om naar de post te rijden etc... weeral wachten...).

Enfin... daarnet nog es naar m'n brievenbus wezen kijken... weer niks vandaag... grrrr.

Morgen misschien wel? Maar dan lukt een verzekering niet meer... m.a.w. weer een scooterloos weekend... (zucht...)

Link naar reactie
Lap: mijn verzekeraar heeft me wijsgemaakt dat een nrpl. voor een tweewieler aanvragen NIET online kon!?

Zit dus al enkele weken met papier en postzegels te kl¨ten (incl. tijd zoeken om naar de post te rijden etc... weeral wachten...).

Enfin... daarnet nog es naar m'n brievenbus wezen kijken... weer niks vandaag... grrrr.

Morgen misschien wel? Maar dan lukt een verzekering niet meer... m.a.w. weer een scooterloos weekend... (zucht...)

Kan online, behalve als hij ingevoerd wordt en als er bepaalde gegevens ontbreken. Had da met mijne lml zo (zou via een douanebeambte moeten worden bekeken). Was op 2 weken geklaard.

Link naar reactie
Update: vandaag wéér niks...

Ik had mijn plaat deze morgen (gisteren online besteld)

Nu nog even wachten op taxi(zoon) naar scooterschop en dan vroooooooooooooooooooooooooooooooom

Amaai loopt da lekker, zeg dit had ik niet verwacht.

Heeft er iemand tips voor het inrijden van de vaspa?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...