Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa 50 en blond


Gas geven

Aanbevolen berichten

Sk8 , sepeltura, nirvana,was mijn verslaving vroeger. Samen met een blondine op nen Vespa 50 ( 20 jaar geleden) hoe lang zijn jullie al met Vespa bezig?( blondine is nog altijd mijn vrouw) en geen foto 's op het internet sorry.

Link naar reactie

Zundapp,ks 50 van 1967 (mijn bouwjaar) eerste Vespa gezien op mijn 16 jaar wou er toen al één maar kon geen afscheid nemen van mijn Zundapp met 19 jaar 2 weken ne P200 gehuurd op het eiland Kos was er toen al aan verslaafd. dan werk, trouwen, kids en vorig jaar eene gekocht. Madness,the specials,meest gedraaid met wat andere genres zoals Iron maiden,ACDC, Deep Purple en ook Bobke maar dan zonder opties:))

Link naar reactie

Bij mij is da simpeler vanaf 12 jaar wou ik al een vespa, op mijn 15 denk ik ongeveer eerste keer mee gereden en op 16 1ne gekocht, een grijze 50N van1967 ( bouwjaar van sommige kreupelen dat pillen moeten slikken en hun arm bijna kunnen strekken xd ) daarna 1969 een primavera daarna nog een primavera van 1971 daarna special en dan nu vnb3t van 62.

Link naar reactie
nog twee oudjes

img-1215360251.jpg

695737-800x600.jpg

Hmmm, Moto Morini Corsaro en een Ducati 160 Monza junior ,maar deze op de foto's zijn niet de jouwe denk ik?

Link naar reactie

ska ,soul ,r&b , rocksteady ,ne vespa pk50 ,ne lambretta LI 150 special(1967)

, efkes ne honda magna v750 (3 maanden ,snel weg wegens niks voor mij).vespa px125 disk (met pepper) . Dit alles tussen 1984 en nu.

Link naar reactie

Op het moment, een 12 tal vespa's, bouwjaren tussen 1956 en 2011 en een kleine zwarte vurige sarda die van mij een rasechte Italiaan probeert te maken. Als 16 jarige begonnen met Yamaha RDX, Zundap KS50SS. 18 jaar en een Super Bol D'or 1100. En sinds de FireBlade is uitgekomen altijd met FireBlade gereden tot 2008. Als 2de moto nog een Intruder 1400 gehad. In 2006 is er dan een Shadow C3 Aero bijgekomen omdat de kleine zwarte niet mee mocht op de Blades. Deze staat nu wel stil omdat het veel fijner is te rijden op de vespa's.

Muziek, alles wat met Motown te maken had en heeft.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...