Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LML kopen 2T of 4T?


DeefkeLML

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ben van plan voor een LML aan te schaffen.

Ik heb mijn moto rijbewijs en rij al met een Honda Pan European.

Nu mijn voorkeur gaat naar een 2T, gewoon om het klassieke geluid :-)(en eventueel in de toekomst wat aan te passen)

Moet gewoon dienen om te cruisen, relaxen en genieten.

Nu 2T bestaat in 125 en 150 cc, ik zou direct voor een 2T 150 cc willen gaan. Er bestaan bij LML redelijk wat verschillende uitvoeringen, classic, prestige, urban, bicolor, bifluor enz... Kan je die allemaal in 2T 150 cc krijgen ?

Op de prijslijst zie ik de meeste speciale uitvoeringen allemaal 4 T staan en geen 2T.

Als jullie nu een nieuwe Vespa of LML zouden kopen, zou het dan 2T of 4T zijn?

Heeft 2T nog toekomst? Want had vernomen dat 2T er stilaan gaat uitgaan. Mogen ze die eigenlijk nog verkopen ?

Ah en nog 1 extra vraag, er is Injectie en Carburator uitvoering, waar op letten ?

Ik ben vrij nieuw op gebied van Vespa en LML scooters.

Mvg,

Deefke.

Link naar reactie

Volledig akkoord Nero, sinds de aankoop van ne Vespa 150cc 2-tact staat

de LML 125 4-tact te wachten op een janet! Voor de juiste prijs (lees nie te duur)

kan je hem hebben... Ik kruip er (bijna) niemeer op, en mijn madam wil alleen met mij

rijden, dus die wil hem ook al nie.

Is natuurlijk ook een beetje cru allemaal maar het is een feit : nothing beats 2-stroke, zowel

op gebied van geluid als rijplezier...

Link naar reactie

@DeefkeLML, gewoon een testritje doen, dat is de beste weg om je keuze te maken.

Het verschil tussen de Vespa PX en de LML 2 takt is bijna nul, wat ze U ook wijsmaken.

Zoals Hatefreak reeds schreef nothing beats a 2-stroke.

En wa betreft de Nero da moet ge U niets van aantrekken tis ne brave jongen, helaas

is zijn wordenschat wat beperkt, daarmee dat hem het woord janetten veel gebruikt:))))

Grtjs

Janett

Link naar reactie

@DeefkeLML, wat de Makke betreft nen hiele brave jonge, maar sinds zijn accident, ja ja met nen LML zegt hem rare dingen... :)))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...