DeefkeLML Geplaatst: 8 februari 2012 Delen Geplaatst: 8 februari 2012 Hoi, Ben van plan voor een LML aan te schaffen. Ik heb mijn moto rijbewijs en rij al met een Honda Pan European. Nu mijn voorkeur gaat naar een 2T, gewoon om het klassieke geluid :-)(en eventueel in de toekomst wat aan te passen) Moet gewoon dienen om te cruisen, relaxen en genieten. Nu 2T bestaat in 125 en 150 cc, ik zou direct voor een 2T 150 cc willen gaan. Er bestaan bij LML redelijk wat verschillende uitvoeringen, classic, prestige, urban, bicolor, bifluor enz... Kan je die allemaal in 2T 150 cc krijgen ? Op de prijslijst zie ik de meeste speciale uitvoeringen allemaal 4 T staan en geen 2T. Als jullie nu een nieuwe Vespa of LML zouden kopen, zou het dan 2T of 4T zijn? Heeft 2T nog toekomst? Want had vernomen dat 2T er stilaan gaat uitgaan. Mogen ze die eigenlijk nog verkopen ? Ah en nog 1 extra vraag, er is Injectie en Carburator uitvoering, waar op letten ? Ik ben vrij nieuw op gebied van Vespa en LML scooters. Mvg, Deefke. Link naar reactie
nero Geplaatst: 8 februari 2012 Delen Geplaatst: 8 februari 2012 LML is voor janetten!!! Groetjes, nero. Link naar reactie
DeefkeLML Geplaatst: 8 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2012 LML is voor janetten!!!Groetjes, nero. Amaai leuk antwoord :-) altijd zo cru... Link naar reactie
nero Geplaatst: 8 februari 2012 Delen Geplaatst: 8 februari 2012 Yep! Welkom trouwens op het forum. Er is al heel wat geschreven over 2- of 4takt. Gebruik de zoekfunctie en je bent een paar avondjes zoet. Groetjes, nero. Link naar reactie
Hatefreak Geplaatst: 8 februari 2012 Delen Geplaatst: 8 februari 2012 Volledig akkoord Nero, sinds de aankoop van ne Vespa 150cc 2-tact staat de LML 125 4-tact te wachten op een janet! Voor de juiste prijs (lees nie te duur) kan je hem hebben... Ik kruip er (bijna) niemeer op, en mijn madam wil alleen met mij rijden, dus die wil hem ook al nie. Is natuurlijk ook een beetje cru allemaal maar het is een feit : nothing beats 2-stroke, zowel op gebied van geluid als rijplezier... Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 8 februari 2012 Delen Geplaatst: 8 februari 2012 Nero, je schrikt de newbees af Link naar reactie
nero Geplaatst: 8 februari 2012 Delen Geplaatst: 8 februari 2012 Nero, je schrikt de newbees af Is 't em al weg? )) Groetjes, nero. Link naar reactie
DeefkeLML Geplaatst: 8 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2012 Nero, je schrikt de newbees af Is 't em al weg? )) Groetjes, nero. Hela hela, ben hier nog hoor. :-) En nee ge schrikt mij niet af haha. Link naar reactie
gunter Geplaatst: 9 februari 2012 Delen Geplaatst: 9 februari 2012 Ik zelf zou gewoon voor en px gaan. Anders ga gewoon eens test ritje maken met een lml 2T en de 4T. Moest ik echt zeggen ik ga voor lml dan zou ik voor de 200 4T gaan. Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 9 februari 2012 Delen Geplaatst: 9 februari 2012 @DeefkeLML, gewoon een testritje doen, dat is de beste weg om je keuze te maken. Het verschil tussen de Vespa PX en de LML 2 takt is bijna nul, wat ze U ook wijsmaken. Zoals Hatefreak reeds schreef nothing beats a 2-stroke. En wa betreft de Nero da moet ge U niets van aantrekken tis ne brave jongen, helaas is zijn wordenschat wat beperkt, daarmee dat hem het woord janetten veel gebruikt:)))) Grtjs Janett Link naar reactie
sindo Geplaatst: 9 februari 2012 Delen Geplaatst: 9 februari 2012 @DeefkeLML, wat de Makke betreft nen hiele brave jonge, maar sinds zijn accident, ja ja met nen LML zegt hem rare dingen... )) Link naar reactie
Quick Geplaatst: 9 februari 2012 Delen Geplaatst: 9 februari 2012 Als mijne px "ooit" zene geest laat , denk ik dat ik direkt voor me lml 200 4 takt zou gaan. Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 9 februari 2012 Delen Geplaatst: 9 februari 2012 @Quick, bij mij idem @Sindo, heb inderdaad wa hersenschade opgelopen, wie zijt gij ook alweer:)) Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 9 februari 2012 Delen Geplaatst: 9 februari 2012 Als mijne px "ooit" zene geest laat , denk ik dat ik direkt voor me lml 200 4 takt zou gaan. Vrij van accident zal uwe PX nooit de geest geven. Dat is't em juist ;-)... Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 9 februari 2012 Delen Geplaatst: 9 februari 2012 @Wutsie zelfs met accident geven ze hun geest nie, en ikke kan het weten:)) Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 9 februari 2012 Delen Geplaatst: 9 februari 2012 ... maar jij hebt dan ook een LML hé ;-) Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 9 februari 2012 Delen Geplaatst: 9 februari 2012 Yep, maar als je zou weten wa voor ne klets da ik daarmee gedaan heb en hoe de scoot eruit ziet, dan is da dus echt bangelijk sterk:))) Link naar reactie
nero Geplaatst: 9 februari 2012 Delen Geplaatst: 9 februari 2012 Alleen spijtig dat de (vermoedelijke) oorzaak van uw klets dienen LML was... Groetjes, nero. Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 9 februari 2012 Delen Geplaatst: 9 februari 2012 Gij goat nie blijve lache. Vanaf nu staat ge op mijn ignore list,na:))) Leert daar maar mee leven na alles wat ik voor U gedaan heb. Link naar reactie
sindo Geplaatst: 9 februari 2012 Delen Geplaatst: 9 februari 2012 was het geen mechanische fout van "Den LML" de oorzaak... Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 9 februari 2012 Delen Geplaatst: 9 februari 2012 @Sindo, om eerlijk te zijn, maar ben nog bezig met onderzoek, is het een fout van mij geweest. Als ik het gevonden heb post ik het, zodat het bij anderen nie voorvalt. Link naar reactie
DeefkeLML Geplaatst: 9 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2012 Mooie reacties, dus nen lml 200 CC 4t :-) Link naar reactie
Marascyn Geplaatst: 9 februari 2012 Delen Geplaatst: 9 februari 2012 @DeefkeLML Zelf rij ik met een 125 4T en ben écht vree content. Een vriend van me heeft zowel een 125 2T en een 125 4T en wil niks anders meer, nee ook geen PX. Hij heeft op z'n 4t zelfs een zijspan staan voor de klein mannen! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.