Quick Geplaatst: 10 februari 2012 Delen Geplaatst: 10 februari 2012 @ wutsie : daarom dat -ooit- ook tussen aanhalingstekens staat. Link naar reactie
Fakjeggfffddff Geplaatst: 10 februari 2012 Delen Geplaatst: 10 februari 2012 Ik ben ook aan het rondkijken voor een LML. Na veel wikken en wegen ga ik ook opteren voor een 200 cc 4T. Omdat ik toch mijn motorrijbewijs heb en ook motor rij neem ik de 200 cc omdat je dan overschot genoeg hebt als je eens een vrachtwagen wil inhalen en als je een stuk snelweg mag meepikken. Als je afgaat op de site van LML is in 200 cc enkel de Urban, de GT en de Classic verkrijgbaar. Ik heb echter contact opgenomen met verschillende dealers en de invoerder en het is zo dat op stock in België inderdaad enkel bovenstaande modellen staan. Wil je een ander type (bicolor, art, bifluo) dan kan dat ook maar die moet dan van Italië komen met een leveringstermijn van 8 a 10 weken. Alle 200 cc modellen worden in België op stock beschikbaar vanaf eind mei. De injectie komt ook eind mei maar de invoerder raadt de injectie af omdat er voor het prijsverschil van 300 euro niets anders tegenover staat. Verbruik is even veel en aan een injectie is achteraf niet veel meer aan te "foefelen" terwijl dat met de carbu versie wel het geval is. Ik ga volgende week een 200 cc Art bestellen. Waarom ? Mijn vrouw is er zot van en vorig jaar hebben ze in België 5 exemplaren in 125 cc verkocht. Redelijk zeldzaam en uniek dus. Ik ga dan waarschijnlijk voor een tijdje de enige zijn die in België een 200 cc Art heeft. Joehoe Link naar reactie
sindo Geplaatst: 10 februari 2012 Delen Geplaatst: 10 februari 2012 ... da wil ik wel geloven... Link naar reactie
Joseph Van Acker Geplaatst: 10 december 2016 Delen Geplaatst: 10 december 2016 rijzelf met nen lml 200 4t zalig machien Link naar reactie
De Nice Geplaatst: 11 december 2016 Delen Geplaatst: 11 december 2016 Of koopt u ne Px met een 200 blok onder... Link naar reactie
EriX Geplaatst: 15 december 2016 Delen Geplaatst: 15 december 2016 http://scomadi.nl/ Link naar reactie
xdaastra Geplaatst: 16 december 2016 Delen Geplaatst: 16 december 2016 Goh... ik heb een paar lml's gehad... 125 2t px met ne 150 lml blok lml 200 4t. motorische was ik zeer tevreden over de mannen. De 200 beschikt dan ook over lekker veel koppel (iets te veel koppel voor de platen... Verbranden snel) deze beschikt dan ook over motor/koppelings olie in hetzelfde badje. Waarbij met een koude start de kicker durft te slippen of de starter blijft hangen op een te hoog compressie punt. 200 heeft me dan ook nooit in de steek gelaten. 10000 km met gereden. 125 2t beschikte over andere sproeiers en uitlaat. Kan mee met het verkeer maar met het mes op de keel. Achter in de buiten wegen... Zalig!!! 3 koppelingskabels 1 gaskabel schakelkruisje. olielekje aan de carter elektro problemen... Lichten,stoplicht,schakelaars,kabels die in het stuur knapte... Toch deze gekozen om op vakantie te vertrekken (500 km in de heuvels ;)) 2t... . Pure fun!!! 12000 km met gedaan. 150 blok niets op aan te merken, geen bom maar geen trage sleur. Toch heb ik heel mijn (nep)vespa collectie ingekrompen... Tot een px80... Waarom? Geen idee! Maar ik durf direct terug een lml kopen! Een opmerking die mij ergerde aan de lml! Harde zadel! Heb ik steeds direct vervangen! good luck! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.