Ga naar inhoud
Vespaforum.be

gezocht: ouwe PX te leen voor podium-act (Antwerpen-Tienen-Ternat-Overpelt-Roeselare)


Peelke

Aanbevolen berichten

Vespaboys en girls!

Ik tour de komende weken langs verschillende cc's in Vlaanderen met mijn eindejaarsconference "Van Peel overleeft 2011". Deze zomer maakte ik een reis van Antwerpen naar Dakar met de Vespa, zoals sommigen wel weten, en dat is een beetje een rode draad geworden in de voorstelling. Daarom zou ik haar graag mee op het podium nemen als decor, maar ze zit nog steeds in een scheepscontainer (en ook logistiek is het niet altijd evident).

Daarom de vraag; wil er iemand die in de buurt woont van één van onderstaande steden zijn/haar oude px of T5 lenen als stand-in voor het decor? Liefst één die al wat afgezien heeft en goe vuil is, geen schoon glimmende beesten natuuurlijk. Hoe vuiger, hoe minder hard ik moet doen alsof het de mijne is :o)

Vr 16 Dec 2011 CC De Kruisboog, Tienen

Za 17 Dec 2011 Zaal Palace, Deinze

Do 22 Dec 2011 CC De Ploter, Ternat

Vr 23 Dec 2011 ARENBERG SCHOUWBURG, Antwerpen

Za 7 Jan 2012 CC 't Schaliken, Herentals

Wo 11 Jan 2012 CC De Kern, Wilrijk

Vr 13 Jan 2012 CC Palethe, Overpelt

Za 14 Jan 2012 CC De Markthallen, Herk-De-Stad

Vr 20 Jan 2012 CC Brasschaat - Ruiterhal, Brasschaat

Za 21 Jan 2012 CC De Spil, Roeselare

In ruil krijg je naast dankbaarheid vanzelsprekend gratis tickets en een schuimende trappist achteraf!

Mailen kan via het forum! thx!

Michael Van Peel

www.michaelvanpeel.be

p.s. doeternietoe, maar den echte ziet er zo uit: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150312899017658.388352.736417657&type=1&l=3a70ac5c44

p.p.s. niet echt een koopzoekertje; dus ik post hem hier)

p.p.p.s. Het is geen voorstelling over Vespareizen, maar gewoon over 2011. Kwestie van niemand teleur te stellen :)

post-127-13769187819197.jpg

Link naar reactie

Hey Michael, ik heb een px en woon vlakbij de Spil in Roeselare. Maaaaar de mijne is van 2011 dus nog niet echt afgeleefd ...

Link naar reactie

Peelke,

kheb vorige week uwe show gezien in't voorprogramma van alex agnew in nijlen. Super! goe bezig!!

ik heb een perte total frame staan... dus dat is al wat afgeleefd... en dat kan ik wel even missen. (en die kan je makkelijk in je auto rammen)

Link naar reactie

...en ik zat op de eerste rij vorige zaterdag in Nijlen, inclu Vespa trui :))

Ik heb ook ne PX maar niet afgeleefd genoeg vrees ik...

Anders had ik wel naar Herentals willen komen...

Veel succes met de zoektocht!

Link naar reactie

Ge moogt de mijne ook wel lenen maar das ne blinkende primavera. Gaat ge niet veel mee kunnen aanvangen vrees ik ;-).

Link naar reactie

Merci voor de reacties allemaal!

Gisteren nog met een paar beren Walter grisgris' PX op een 1,5m hoog podium geheven in Deinze, en dat zag er geweldig uit (merci, Walter!).

Mijn containerboot is intussen aangekomen in Antwerpen, maar ik weet nog niet wanneer ik mijn Vespa de container ga kunnen peuteren.

@Julo: Is uwe px vuil genoeg? Dan past het nog wel misschien!

@Gette: merci voor het voorstel, maar de auto zit al vol piano en andere rommel, vrees ik. En het lijkt ook overtuigener mét wielen ;o) Respec to da boys in Nijle!

@Nero: Thx, maar die zijn dan weer té classic mooi :o) Ik speel al een beetje vals omdat ik mijn eigen wesp niet kan gebruiken, maar een px-achtig model kan er nog net door.

Link naar reactie

@ Quick! Yes :o) Helaas niet in Berchem dit jaar.

@ Bart: Als ge 't ziet zitten, graag! "boven" de Kern? The Phantom of the Opera of wa? :o)

n.b. Toevallig nog kandidaten voor deze vrijdag in den Arenberg, Antwerpen? Ik hoor net de mijn container pas in januari opengemaakt wordt :/

grts!

Link naar reactie

Hoort eens bij Macvespa. Heeft een px en is van A'pen.

Link naar reactie

Allemaal buiten mijn regio.

Roeselare is nog te doen maar het weer in januari?

Moest je echt niks vinden voor Roeselare laat het weten eh.

Link naar reactie

...once again half het forum gemobiliseerd :o) Thx, guys!

In Deinze, Ternat en Antwerpen stond er intussen al één te schitteren op het podium (én de aandacht te stelen… hmmm)

@Wiske: als Herentals 7/1 lukt, super! Voor Herk-d-Stad moet je maar zien.

@Bart: thx vr Wilrijk! 11/1

@Julo: lukt het voor Roeselare 21/1? Zoniet kan icevespam zijn nick misschien waarmaken :o)

Allemaal op voorwaarde van doenbaar weer he! Heb liever niet dat er risico's genomen worden als het vriest of plenst. Liever een lege plek op het podium dan een lege plek in de zaal!

Voorstellingen zijn doorgaans rond 20u, dus idealiter Vespa opstellen en uitlichten ergens tussen 18 en 19.

Mailen jullie me je gsmnr efkes via het forum en hoeveel mensen je op de gastenlijst wil?

Dikke merci alvast, en tot dan!

Link naar reactie
  • 3 weken later...

@Peelke: spijtig, ik heb mijn T5 enkele jaren geleden verkocht aan een antwerpse stand up comedian met ne krollekop, die na de aankoop 100m van mijn deur al dacht dat ie in panne gevallen was, maar gewoon vergeten was zijn naftkraan open te zetten. ;-)

Link naar reactie

Haha, waar is de tijd! :o)

Idd, ik kwam van ouwe primavera's en benzinekraantjes met reserve-stand. De kraan de volle 180° opendraaien was een openbaring!

Intussen is ze per container aangekomen uit Dakar samen met een hoop 2CV-kes van de Touareg Trail rally.

Na 4 maanden daar op de kade een regenseizoen en een lange zeereis te hebben doorgemaakt, maar bijna alles hing er nog aan! Beetje stof afgehaald, benzine bijgekapt, olie toegevoegd, in gang gelopen en gewoon naar huis gereden. Two-stroke technology will never die!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...