Ga naar inhoud
Vespaforum.be

eurovespa 2006


wijlen vespista

Aanbevolen berichten

Vanuit Genk vertrekken we waarschijnlijk met een kleine delegatie.

Weet wel nog niet of we met Vespa rijden of al dan niet een aanhangwagen meesleuren.

M'n verlof al aangevraagd.

't Schijnt de laatste te zijn daar Piaggio niet meer zou sponsoren en het een beetje rommelt binnen de Fiv.

Link naar reactie

da zou echt super zijn !!!

en misschien ook de laatste kans om aan Eurovespa deel te nemen gezien de problemen van het FIV

Misschien eens een bijeenkomst van alle Belgische Vespa Clubs organiseren om dit eens te bespreken hé ?

natuurlijk moet zo'n trip goed geregeld zijn qua overnachtingen en technische assistentie ed ...

dit MOETEN we doen !!!

Link naar reactie

@designo

gemiddeld 50km/h?

300km/dag?

@ vespista

lederen gat??

Ik vind een ideaal maximum per dag 5 à 600km met een gemiddelde snelheid van 80km/h

Als je maar gemiddeld 50 rijdt, dan zal je constant in de berm geduwd worden; vraag maar aan de lieve jongen uit Roeselare die zo naar Italië wou rijden en niet verder geraakte dan Noord Frankrijk wegens dit.

Leve de long distance!

Piston

Link naar reactie

voor zij die er van dromen om te gaan in grote groep dit is bijna niet te organizeren een groep van 10 man is al te veel voor zo een grote afstand denk ik

belgie zal denk ik zeker vertegewoordigd zijn in turijn er zijn er steeds zo een 20 tal belgen zeker op een eurovespa treffen

ik zelf was er in 1998 (groningen NL) 1999 (girona SP)2000 (hamburg D) 2001 (fouchambourt F) en 2003 (wenen O)

dit is geen treffen zoals een ander je mag je verwachten aan geen te beste organisatie en niet te best eten daar er ongeveer een 2000 man aanwezig zal zijn

anderzijds zijn er steeds mooie vespa's te zien

grtz sidvespa

Link naar reactie

camionettjes, pff das algelijk nie nodig he. kunt dan evengoed niet gaan. waar is het avontuur anders gebleven. :) ( tisnatuurlijk ietdsanders als je binnen een bepaalde tijd ergens MOET zijn.mo anders ...)

ja portugal,langs dekust van FR een stuk SP en dan P :) zou leuk zijn. alles opt gemak :) (me de tent)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik ben in oktober 2005 op mijn eentje met mijn PX disc naar Italië gereden, Ik heb toen een gemiddelde van 90km/u aangehouden en was op drie dagen in Italië. Ik ben doorheen Frankrijk gereden via RN en kleinere wegen daar waar de RN teveel op autostrade leek en te druk was vanwege vrachtwagenverkeer. Ik ben de Italiaanse kust afgereden tot in Pisa en daar ben ik dan richting Firenze gegaan. Het was best te doen om met de Vespa naar Italië te gaan. Elke 120km stopte ik een 15 min. om te tanken en de benen te strekken. Vermits ik het parcour al gedaan heb wil ik gerust meerijden naar de eurovespa meeting in Turijn. en zoals ik hier lees is er inderdaad niet veel avontuur aan als je met de wagen zou gaan. Ride your pride! Ik kan wel begrijpen dat je zo'n toch minder ziet zitten als je met een oldtimer rijd. Ik heb de rit dan ook bewust met mijn PX gedaan en niet met mijn Lambretta...

Dus bij deze ben ik kandidaat om nog eens een keertje naar Italië te gaan. Dus zijn we nu met 4?

Greetz

EriX

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...