Ga naar inhoud
Vespaforum.be

als ge rijdt en tegenkomt...


dave

Aanbevolen berichten

Volgend weekend, 8 en 9 juli staat de nieuwe Lambretta bij United Scooters om te bekijken en te testen. Dan pas zal alle kritiek terecht zijn... :-)

Allemaal goed en wel, maar dit is geen Lambretta maar een Sym met een Lambretta badge. En de merknaam Innocenti vindt ik er ook al niet op terug.

Link naar reactie
En de merknaam Innocenti vindt ik er ook al niet op terug.

die vind je ook niet op een Scomadi

Zouden we niet beter eerst eens afwachten wat die scooter in werkelijk brengt ?

Link naar reactie

@Joene: De naam Lambretta staat ook bewust niet op de Scomadi, maar is wel opgebouwd rond een Lambretta frame, en dat is bij die nieuwe ook al niet het geval.

Het zou maar erg zijn moest die Symbretta niet beter en comfortabeler rijden dan een origineel exemplaar, maar daar gaat het bij niet om, ik vind het gewoon een zeer platvloerse manier van badge engineering op een merknaam die al 40 jaar niet meer bestaat.

En moest er Sym op de badge gestaan hebben, zou er niemand gedacht hebben, hey dat lijkt wel een Lambretta.

Hoe een ECHTE Lambretta er anno 2011 zou uitzien zullen we nooit weten,en maar goed ook.

Link naar reactie

Moon, ik begrijp de "frustratie" wel :-)

Maar ik vind niet dat je zo kan/mag oordelen als je de scooter nog niet in het echt hebt gezien, laat staan hebt mee testgereden.

Link naar reactie
Moon, ik begrijp de "frustratie" wel :-)

Maar ik vind niet dat je zo kan/mag oordelen als je de scooter nog niet in het echt hebt gezien, laat staan hebt mee testgereden.

Dat laat ik wel over aan de nieuwe lading "comedy mods" en "stads yuppies". I carry on scootering. ;-)

Link naar reactie

Wat betreft lid worden van LCB ... Iedereen kan lid worden van LCB , met of zonder Lambretta . €25.00/jaar en je krijgt waar voor je geld !

LCB zal enkel ruggesteun geven voor de classic-scooter .

Ook de evenementen zijn er enkel voor classic-scooters ... tenzij anders vermeld ( niet dus ... ) .

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Mij doet ie nog steeds denken aan een Playmobil scooter op ware grootte.

Link naar reactie

ik zag zondag in St-Truiden dat de vespa-verhuurdienst Poms al zo een nieuwe Lambretta heeft ingeschakeld.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...