Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bijna triest !!


tigrarol

Aanbevolen berichten

Deze nacht mijne T5 classic vergeten binnen zetten.

Stuur staat helemaal scheef en los slot geforceerd maar niet kapot gekregen.

Dank u Abus lock!

Toch spijtig dat een scoot niet meer gewoon ergens kan laten staan 's nachts.

Laat staan voor uw eigen deur.

Ha pfff de zon schijnt :)

Link naar reactie

heb het ook al meegemaakt, kwam buiten nadat de scooter de nacht had doorgemaakt voor de deur. Stuur stond helemaal scheef, gelukkig geen beschadigingen. De scoot was wel vastgelegd door een ring die in de muur zit... Tis om woest van te worden. Bij deze nog maar eens meedelen: scooter altijd vastleggen, zelfs als je maar 10 min binnen gaat. ZO is een maat van mijn zijnen dax gepikt terwijl hij zijn sleutels op zijn kamer was gaan halen... op nog geen 10 min.

Link naar reactie
heel binnenkort; nen ijzeren vespa gepikt; 't zal wel een oud-ijzermarchand geweest zijn...

zie maar dat den uwe dan niet buiten staat als het PMD ophaling is...

Link naar reactie
zie maar dat den uwe dan niet buiten staat als het PMD ophaling is...

whoehahaha, een goeike :-)

Link naar reactie
heel binnenkort; nen ijzeren vespa gepikt; 't zal wel een oud-ijzermarchand geweest zijn...

zie maar dat den uwe dan niet buiten staat als het PMD ophaling is...

Bwahahahahahahahah lol

Link naar reactie

Voor de allerslimsten; ter info;PMD= Plastic Metaal Drankartons; Dus, Stel nu dat de kar passeert; hoe dan aangeven dat den ene plastic is en den andere roest? Roest is duidelijk lijkt mij. en nog entwat; wat is het verschil tussen Bwahahahahahahahah en whoehahaha, een goeike :-)lol

De breedte van uw smoel?

Link naar reactie
wat is het verschil tussen Bwahahahahahahahah en whoehahaha, een goeike :-)lol

De breedte van uw smoel?

Den bwahahahahhahah is op het randje van kotsend lachen, het andere is gewoon schaterlachen...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

een jaar of 10 geleden, was die ijzermachant het enige waar je schrik voor moest hebben als je een vespa liet buiten staan. Niemand wilde dat oud ijzer hebben. Maar dat was voor den hype, toen vespas nog niet in de flair en axe-reklames kwamen.

Ik kreeg daarstraks zelfs te horen dat ik modieus was omdat ik met een vespa rijdt. ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...