Ga naar inhoud
Vespaforum.be

uitnodiging rit


vespadiverso

Aanbevolen berichten

en dan durft men hier nog de vraag stellen of hier smalend word gedaan over plastieken vind ik straf gezien de vele reacties van verleden week op mijn gts 300 super of al vergeten gasten ik nie hoor,en ja ik zie graag vespa vind die heel mooi maar rij liever met wat modern rond dan wat ouwderwets,en nee ik ken niks van mexanic dus is de keuze vlug gemaakt, over keuzes en smaken valt er geen descusis te houden is konpleet zinloos,het komt er op aan dat ik er plezier aan beleef

Link naar reactie

Guzzike, dat die mannen met de plastics zitten te lachen en te doen is op een gegeven moment afgezaagd, zelfs voor mij maar ik laat die mannen maar doen, ze hebben er lol in dus laat ze toch doen ze doen er gene kwaad mee.

hoe meer ge erop reageerd hoe meer ze er lol in hebben.

bij mij ging het eerder over dat ik de indruk had geen échte vespa te hebben terwijl ik het juist daarvoor voor heb gedaan, het karakter en de historie achter dat stuk 'plastiek' trokken mij enorm aan en overhaalde mij zelfs om 2X zoveel te geven voor dergelijke scooter terwijl ze eigenlijk onbetrouwbaarder zijn dan zo'n Jap.

Link naar reactie

Mensen, een vespa is een vespa. Iedereen beleeft er op zijn/haar eigen manier plezier mee. De ene gaat voor betrouwbaarheid, de ander voor een beetje minder betrouwbaarheid. De ene gebruikt hem voor dagelijks vervoer, de ander om in het weekend eventjes rond te toeren. Als je ziet dat er in de meeste clubs meer en meer moderne vespa's meerijden zie ik dat er in de toekomst misschien een moderne vespa club uit de grond gestampt gaat worden.

Ik heb er hier ook enkele staan, waaronder een GTS300SS. Hte is een plezier om met de 300 te rijden, maar eenmaal het ride-out seizoen is aangebroken gaat de teller van de 300 niet meer vlug veel km omhoog. En voor de moderne vespa bezitters, laat je niet opjagen. Geniet van je vespa en binnenkort hopelijk van het mooie weer.

Link naar reactie

Dat is de spirit de winter heeft nu lang genoeg geduurd het wordt tijd dat wij kunnen rijden met onze vespa (oud of nieuw maak niet uit). Je moet het bekijken als een paard telang op stal staat wordt het ook kregelig en nerveus.

Tot binnenkort op een van de mooie vespa's ritten

groetjes poedelke

Link naar reactie

Ben gisteren ook enkele tientallen KM's gaan toeren. Mijn Vespa moest dringend eens uit zijn stal komen en dankzij die regen is het grootste deel van het zout ook in riolen verdwenen. Laat dat lente zonnetje binnenkort(???) maar komen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...