Ga naar inhoud
Vespaforum.be

uitnodiging rit


vespadiverso

Aanbevolen berichten

moet kunnen he ,volgens mij 2 verschillende werelden , al bezit ik ze beide.

zouden dat hier ook beter doen bij sommige ritten.

Link naar reactie

ik wil nie vervelend doen maar da verbodsbord beeld wel geen vespa af maar een of ander Japans plastiek scooterke (yamaha aerox ?), misschien mag je daar niet mee komen maar dus wel met een moderne vespa ? ;-)

Link naar reactie

mmm een vespa meeting waar vespa's niet toegelaten worden gewoon omdat ze modern zijn?

raar, maar we leven toch in 2011 en niet meer in 1967 of ben ik nu zo abuis ?

en zover ik weet betaald ge bijna 2X zoveel om een 'vespa' te kunnen hebben ipv zo'n chinees k*tding die misschien zelfs ondanks de cheap looks toch betrouwbaarder is als die vespa van bijna 5000 ballen.

dus als ge al een moderne vespa koopt met uw hart gewoon vanwege ge dat model schoon vind (+ vanwege ge altijd vespa's graag hebt gezien zowel oud als nieuw)daar graag dik 2000€ meer voor betaald dan hebt ge toch helaas nog altijd géén echte vespa ?

én zijt ge blijkbaar ook géén vespaliefhebber maar een 'hype-junkie' ofzoiets ?

verbeter/excuser mij als ik fout ben ofzo maar ik kan gewoon die gedachtengang niet volgen en daarom ben ik nieuwsgierig naar wat uitleg...

mvg, Les.

ps die scooter die zij afbeelden is een malaguti F12 phantom met 2takt minarelli blok, op en top italiaans, de ontsteking van dit type scoot is ook ontwikkeld door Ducati btw. ;-)

Link naar reactie

Ik vind dat je als liefhebber van vespa maar niet mecanieker bent, dat je groot gelijk heb dat je een moderne vespa koopt. En als er vespistis zijn die een oude hebben maar zich gefrustreerd voelen dat ze geen nieuwe kunnen kopen wegens te duur het zo niet moeten afreageren met een verbod voor nieuwe vespa's tijdens de ritten.

Ik denk als je een rit organiseert met enkel oude vespa dat je niet verder kunt rijden dan rond de kerk,terwijl de nieuwe toch altijd een 200 km. kunnen rijden zonder problemen als de benzinepomp het niet laat afweten toch.

groetjes van poedelke

Link naar reactie

@poedelke , maar zich gefrustreerd voelen dat ze geen nieuwe kunnen kopen wegens te duur .Laat me niet lachen ,er zijn mensen die een oude vespa bezitten die 2 of 3 keer de waarde hebben van uwen plastieken .wat uw andere opmerking betreft hoop ik dat uw pvc binnen 30, 40 of 50 jaar nog op de straat komt,maar daar twijfel ik sterk aan ze.

groetjes en ik heb het nog beleeft gehouden

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...