Ga naar inhoud
Vespaforum.be

all i want for christmas


isabel10

Aanbevolen berichten

een Bongo bon met een tegoed voor een uitzonderlijk mooie droge lente, zomer en herfst te samen goed voor 300 dagen zonneschijn met temperaturen van rond de 25° :)

Link naar reactie

Nog niet opgevallen dat het bijna uitsluitend "plastic-drivers" zijn die vriendje willen worden met de "roestbakken" en niet omgekeerd? :)))

Het enige dat ik wens is dat een forumvriend eindelijk van zijn rotziekte af geraakt, dat zou me heel gelukkig maken.

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Nog niet opgevallen dat het bijna uitsluitend "plastic-drivers" zijn die vriendje willen worden met de "roestbakken" en niet omgekeerd? :)))

Het enige dat ik wens is dat een forumvriend eindelijk van zijn rotziekte af geraakt, dat zou me heel gelukkig maken.

you read my mind...

Link naar reactie
Nog niet opgevallen dat het bijna uitsluitend "plastic-drivers" zijn die vriendje willen worden met de "roestbakken" en niet omgekeerd? :)))

Het enige dat ik wens is dat een forumvriend eindelijk van zijn rotziekte af geraakt, dat zou me heel gelukkig maken.

you read my mind...

"plastic-drivers" zijn misschien gewoon,liever,socialer,bescheidener,sympathieker,toffer,leuker...:P en ze rijden misschien ook meer op hun Vespa dan ernaast te lopen :)

Ook m'n beste wensen overigens :)

Link naar reactie

All I want for Xmas : 2011,een jaar waarin alle Vespaliefhebbers en Lambrettaliefhebbers elkaar het licht in de ogen gunnen,en niet steeds opnieuw proberen 'de andere' belachelijk te maken ;-)

Vrede op aarde aan alle vespisten,klein of groot,arm of rijk, ijzer of plastiek,maakt niet uit,als we maar gezond kunnen blijven,en voor diegenen onder ons die tegen één of ander ziekte vechten,veel sterkte !

Geniet van het leven en van je Vespa zolang je kan,het leven is te kort om moeilijk te doen.

Link naar reactie
All I want for Xmas : 2011,een jaar waarin alle Vespaliefhebbers en Lambrettaliefhebbers elkaar het licht in de ogen gunnen,en niet steeds opnieuw proberen 'de andere' belachelijk te maken ;-)

Vrede op aarde aan alle vespisten,klein of groot,arm of rijk, ijzer of plastiek,maakt niet uit,als we maar gezond kunnen blijven,en voor diegenen onder ons die tegen één of ander ziekte vechten,veel sterkte !

Geniet van het leven en van je Vespa zolang je kan,het leven is te kort om moeilijk te doen.

Laten we het bij deze wijze woorden houden,volledig mee eens :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...