Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Fast flow fuel tap Lambretta


ticce

Aanbevolen berichten

Ik heb dus eindelijk de tijd gevonden om m'n Lambretta verder af te werken. De 25MM carburator staat er op en de luchtfilterhuis is aangepast. Nu moet ik enkel nog een passende grotere mainjet (95) vinden want ik heb er al verschillende maar allemaal zijn ze te groot. Ik moet een 5mm hebben nl. ipv een 6mm. Ik heb wat test gereden en de carburator loopt goed stationair (met een 70 mainjet) en de mengschroef voor de helft uitgedraaid. Maar ik geraak niet in toeren dus ik denk dat er niet genoeg benzine binnenkomt. Nu dus de vraag: Komt het door de sproeier of doordat er de originele fuel tap er nog opstaat dat er niet genoeg benzine binnenkomt?

Mercikes, Ticce

Link naar reactie

steek alvast die fast fueltap, met de sproeiers is het wat zoeken

Link naar reactie

Wat doet het aan de carbu als de benzinedarm te lang is? Is het dan dat het te lang duurt eer de naft in de carbu is? Zodat er te traag naft verbrandt aan de bougie? Ik gis maar wat want na een paar honderd meter te rijden valt ze stil en krijg ik ze niet meer gestart en tijdens het rijden lijkt het alsof er niet genoeg naft binnenkomt. Let wel ik wacht nog steeds op mijn nieuwe sproeiers, dus er zit nog steeds een 70 sproeier in waar er een +92 sproeier hoort...

Ciao, Ticce

Link naar reactie

Ze blijft het moeilijk hebben. Ik heb nu de sproeiers vervangen en ze reed even goed maar dan viel ze weer uit. Ik heb naast de regelvijs op de carbu ook een regelvijs voor de benzinetoevoer. Hoever moet die in de carbu? Helemaal erin of komt er dan te weinig naft in de cilinder?

Ik kan er niet meer aan uit...

Link naar reactie

Verdomd, Ik was weer aan het kullen en aan het vloeken en opeens zag ik dat een vijs van de inlaat los is gekomen en daardoor heeft de inlaat een klein klein beetje speling en trekt waarschijnlijk valse lucht. Dat zal dus het probleem zijn...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...