ticce Geplaatst: 25 september 2010 Delen Geplaatst: 25 september 2010 Ik heb dus eindelijk de tijd gevonden om m'n Lambretta verder af te werken. De 25MM carburator staat er op en de luchtfilterhuis is aangepast. Nu moet ik enkel nog een passende grotere mainjet (95) vinden want ik heb er al verschillende maar allemaal zijn ze te groot. Ik moet een 5mm hebben nl. ipv een 6mm. Ik heb wat test gereden en de carburator loopt goed stationair (met een 70 mainjet) en de mengschroef voor de helft uitgedraaid. Maar ik geraak niet in toeren dus ik denk dat er niet genoeg benzine binnenkomt. Nu dus de vraag: Komt het door de sproeier of doordat er de originele fuel tap er nog opstaat dat er niet genoeg benzine binnenkomt? Mercikes, Ticce Link naar reactie
cee Geplaatst: 25 september 2010 Delen Geplaatst: 25 september 2010 ik denk dat het door te sproeier komt, teweinig benzine. groetjes, Cée. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 25 september 2010 Delen Geplaatst: 25 september 2010 ik ben zeker dat je een fastflow moet steken ! wat type carb had je nu ook weer ? Link naar reactie
ticce Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2010 een 25mm phbl dellorto met een rubber bevestiging en met een gp 125 luchtslang. Ik ga zowiezo de fuel tap vervangen en heb via LTH een kleinere (5mm) sproeier besteld. Link naar reactie
Moon the Loon Geplaatst: 25 september 2010 Delen Geplaatst: 25 september 2010 steek alvast die fast fueltap, met de sproeiers is het wat zoeken Link naar reactie
EriX Geplaatst: 26 september 2010 Delen Geplaatst: 26 september 2010 de fast fueltap is zeker geen nutteloos onderdeel, zet dat er al maar op om te beginnen. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 26 september 2010 Delen Geplaatst: 26 september 2010 en die kan je straks al kopen bij Sam's opendeurdag Link naar reactie
ticce Geplaatst: 26 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2010 Ja dat zou ik kunnen maar ik heb het al besteld bij lth. En spijtig genoeg heb ik een familiefeest waar ik naartoe moet... Maar kan ik die fueltap er zo opzetten of moet ik daarvoor de tank eruit halen? Link naar reactie
ticce Geplaatst: 26 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2010 Ik had nog een fast flow in de garage liggen dus voor niks besteld. Ik heb die erop gezet en het gaat al beter...Ik kan meer toeren maken. maar is het normaal dat er luchtbellen in de naftdarm blijven? Kan het misschien zijn dat die te lang is? Gegroet Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 27 september 2010 Delen Geplaatst: 27 september 2010 Die luchtbellen ga je altijd hebben, da's nieks om je zorgen over maken... Link naar reactie
ticce Geplaatst: 4 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2010 Wat doet het aan de carbu als de benzinedarm te lang is? Is het dan dat het te lang duurt eer de naft in de carbu is? Zodat er te traag naft verbrandt aan de bougie? Ik gis maar wat want na een paar honderd meter te rijden valt ze stil en krijg ik ze niet meer gestart en tijdens het rijden lijkt het alsof er niet genoeg naft binnenkomt. Let wel ik wacht nog steeds op mijn nieuwe sproeiers, dus er zit nog steeds een 70 sproeier in waar er een +92 sproeier hoort... Ciao, Ticce Link naar reactie
ticce Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2010 Ze blijft het moeilijk hebben. Ik heb nu de sproeiers vervangen en ze reed even goed maar dan viel ze weer uit. Ik heb naast de regelvijs op de carbu ook een regelvijs voor de benzinetoevoer. Hoever moet die in de carbu? Helemaal erin of komt er dan te weinig naft in de cilinder? Ik kan er niet meer aan uit... Link naar reactie
ticce Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2010 Verdomd, Ik was weer aan het kullen en aan het vloeken en opeens zag ik dat een vijs van de inlaat los is gekomen en daardoor heeft de inlaat een klein klein beetje speling en trekt waarschijnlijk valse lucht. Dat zal dus het probleem zijn... Link naar reactie
ticce Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2010 En ze rijdt terug, en hoe... Wat een zaligheid, enkel nog een beetje meer geluid Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.