cee Geplaatst: 1 juni 2010 Delen Geplaatst: 1 juni 2010 hallo, sinds ik door een slecht rapport 2 maand niet met vespa heb mogen rijden, rijd hij nu op de kilometriek nog maar maximum 45-47 tegenover daarvoor 55. weet iemand misschien aan wat dit zou kunnen liggen? heb de carburateur al uitekuist alsook luchtfilter. ook nieuwe bougie gestoken (totaal terzijde maar ik dacht, waarom niet) bedankt cée Link naar reactie
EriX Geplaatst: 1 juni 2010 Delen Geplaatst: 1 juni 2010 Vespa ook kwaad omdat je slechte cijfers had en haar daardoor 2 maand hebt verwaarloosd (vrouwen hé)? ;-) Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 Ze moet terug wat los komen ? Link naar reactie
cee Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2010 vandaag rijd ze qua geluid al vele beter, maar qua snelheid op teller nog altijd 45-47 Link naar reactie
JohanR Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 vergeet niet te studeren ondertussen hé, zijn bijna examens Link naar reactie
cee Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2010 probleem opgelost!! heb de sito plus uitlaat, die op het motortje van de vespa pk die ik aan het opmaken was, onder mijn vespa gehangen, en hij rijd nu vele beter, vlotter, direkt 55 zelfs na een tijdje stilstaan, en trekt beter op! grt, cée Link naar reactie
BennyVCL Geplaatst: 3 juni 2010 Delen Geplaatst: 3 juni 2010 Da's 10 te snel eh makker Al moet je die aangegeven snelheid wel met een korrel zout nemen. Zou dus ongeveer moeten kloppen dan. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 3 juni 2010 Delen Geplaatst: 3 juni 2010 55 op de teller is 45 int echt bij een vespa Link naar reactie
Hollow Geplaatst: 3 juni 2010 Delen Geplaatst: 3 juni 2010 65 bij mij in den tijd was 53 digitaal Link naar reactie
cee Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2010 65 bij mij in den tijd was 53 digitaal en hoeveel mag hem rijden op de rollen? 55? Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 3 juni 2010 Delen Geplaatst: 3 juni 2010 Op de rollen mag je max rond de 55 ma het is beter om 50 te doen denk ik Link naar reactie
Hollow Geplaatst: 4 juni 2010 Delen Geplaatst: 4 juni 2010 De rolle, bestaat da eigelijk nog ?? Al lang niks meer van gezien of gehoord hier. Of ligt da aan mij. Link naar reactie
buddah Geplaatst: 4 juni 2010 Delen Geplaatst: 4 juni 2010 Heb nog een vriend gehad en die reed veel te vlug me zijn dax. Hj heeft verschillende keren op de rollen gestaan, maar mocht telkens zelf de brommer "bedienen" omdat de flikken het niet konden, dus wat deed hij: hij schakelde tot 3e en liet zijn 4e niet zien aan de smurfen. Hij is nooit beboet geweest... met een vespa iets moeilijker aangezien ze duidelijk kunnen zien aan het schakelhandvat hoeveel vitessen je hebt Link naar reactie
gunter Geplaatst: 4 juni 2010 Delen Geplaatst: 4 juni 2010 Ne vriend me nen dax? Ga uwe mond wassen mee zeep ;-) Link naar reactie
buddah Geplaatst: 4 juni 2010 Delen Geplaatst: 4 juni 2010 haha, inderdaad gunter, ik had nog getwijfeld of ik het wel zou posten! Maar laat 1 ding duidelijk zijn, ik heb nooit dax gereden... wel met: camino, peugeot, yamaha...dan ging ik al de goeien tour op: zundapp en sparta...en nu dus enkele jaren vespa... cheers mate Link naar reactie
cee Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2010 De rolle, bestaat da eigelijk nog ?? Al lang niks meer van gezien of gehoord hier. Of ligt da aan mij. da zal wel aan u ligge felice Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 6 juni 2010 Delen Geplaatst: 6 juni 2010 Rollen bestaan zeker nog, beste is dat ge een special blok hangt onder een 50N zien ze nooit da ge een 4 bak hebt hangen in plaats van een 3 bak Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 7 juni 2010 Delen Geplaatst: 7 juni 2010 gewoon zien dat ge ineens eel goed tuned, dat ge zo snel gaat dat ze u ni kunne pakke Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 7 juni 2010 Delen Geplaatst: 7 juni 2010 Rollen bestaan zeker nog, beste is dat ge een special blok hangt onder een 50N zien ze nooit da ge een 4 bak hebt hangen in plaats van een 3 bak Of je neemt het schakel handvat van een V50N headset en monteer dat op willekeurig welke 4 bak headset. Stuk goedkoper. Of neem een losse 4 bak en monteer dat ipv de 3 bak. Allemaal opties... maar bij ons merkt de politie aan de trekkracht in 1 en 2 al wel of de scooter meer in zijn mars heeft dan ie doet vermoeden. Link naar reactie
EriX Geplaatst: 7 juni 2010 Delen Geplaatst: 7 juni 2010 Als ik vroeger op de rollen moest met mijn PK50XL mocht ik altijd zelf schakelen want die agenten kenden daar de ballen van. Ik schakelde dan van eerste direct naar vierde waardoor het lang duurde voor de motor om op toeren te komen. Als je dus zelf mag schakelen en meneer de agent weet niet hoe het werkt zou ik dit toch uitproberen. Alle voorgaande voorstellen zijn uiteraard ook goede tips (of nog eentje: een elektronische afstelling). Link naar reactie
cee Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2010 of je zet je choke volledig open Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 7 juni 2010 Delen Geplaatst: 7 juni 2010 En dat valt echt niet op? Cee komaan Link naar reactie
buddah Geplaatst: 7 juni 2010 Delen Geplaatst: 7 juni 2010 of nog beter: je duwt subtiel je achterrem in...haha, de flikken zijn ook niet dom he, maar de truk van 4bak onder 3 bak zullen ze wel niet doorhebben Link naar reactie
cee Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2010 Ej manne, kheb da ook maar van hore zeggen ge xd, Nog nooit op de rolle gemoeten Link naar reactie
Hollow Geplaatst: 8 juni 2010 Delen Geplaatst: 8 juni 2010 Da viel dus echt ni op, in den donker althans...zo heb ik me der uit gemoffeld tijdens (de enige) controle die ik ooit gehad heb Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.