Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Restauratie Vespa pk 125s


EvilDevil

Aanbevolen berichten

Juist bezig geweest, met het monteren van de van de regulator en de ontstekingsunit.

Nu heb ik de oude kabel eens bekeken die van de ontstekingsunit naar achter het vliegwiel loopt.

Dit is nog altijd de originele kabel, maar de kleine kabeltjes die hier uit komen, lijken ge-oxideerd.

Is het mogelijk deze kabels te vervangen zonder heel de motor open te gooien? is het gwn een plug in kabel?

Want ik durf niet te hard trekken, want heb schrik hem kapot te trekken.

Link naar reactie

vliegwiel erafhalen met een vliegwieltrekker. dan de ontsteking losmaken, erafhalen en de draden vervangen :)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

vandaag nieuwe vering toegekregen alsook sito+.

Dus maar installeren.

Heb toch maar gekozen voor een nieuwe vering omdat ik de oude nietmeer vertrouwde.

De vering installeren ging makkelijk, maar toen ik aan de uitlaat wou beginnen, moest ik het wiel wegnemen :s

Daarna kreeg ik het wiel niet meer terug omdat dit tegen de pijp komt.

Weet iemand hoe dit komt?

Te hoge banden ofzo?

Link naar reactie
  • 3 weken later...

De banden staan erop, met dank aan Shinko Belgium voor het ruilen van de banden :-)

Nu wou ik de Sito plus instaleren, maar toen ik de schroef door het gat stak, kon ik ze maar niet ingedraaid krijgen, volgens mij kan ik de uitlaat niet schuin gng laten hangen ofzo.

Iemand hier ervaring mee? is dit geen goed uitlaat? http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/24980000/Racing+Exhaust+SITO+Plus+for.aspx

De origele kan ik wel monteren, dit was voor de bandenwissel ook onmogelijk

Link naar reactie

moet passen. waarom monteer je dit niet voor je je blok in je frame hangt?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...