Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bloesemrit SQUADRA VELOCE 18/04/2010


Vesp

Aanbevolen berichten

Tof ritje heen met de "Esso-bende" vanuit Antwerpen. Gezellig en in groep lijkt het sneller te gaan dan maar alleen te moeten tuffen.

In Mortsel eens goe geclaxoneerd ;-)

Prachtige ontvangst met een mega-binnenplaats die nokvol stond. Penne a la rabiata en een glaasje rood, een toffe bepijlde rit die veel leuker was in kleiner gevormde groepjes, veel bekende snoeten en goed weer ... wat verlangt ne mens nog meer !

"SHIT MAN - MIJNE VESPA" waren David's eerste woorden na een vervaarlijke val met Nathalie - wees gerust David en Nathalie, aan die Vespa is niks kapot buiten 2 minieme schrammen en een bluts in het spatbord - hij werd op de terugrit getest en mechanisch en motorisch is hij nog tiptop. Succes met de schouder en tot binnenkort.

Nen dikke mersie aan de Squadra, al hun medewerkers voor de toffe organisatie, nen dikke mersie @Pieter1 en zijn madam voor de aangeboden hulp na het ongeval en aan alle anderen die ook hebben geholpen.

Fotootjes volgen

grts frutsab

Link naar reactie

Hey,

Heenrit was op zich al heel leuk, merci VCL, Benny en natuurlijk Heidi en Sven die me op sleeptouw namen.

Ter plaatse heb ik me laten vangen om met de hele meute mee proberen te rijden, hoewel dat niet de bedoeling is bij een bepijlde rit en trouwens heel druk. Volgend jaar dus eventjes wachten. En dan op het gemakske met de nu al vertrouwde vrienden. En we organiseren zelf een picknick, voilà geen tankstation toestanden meer. Voor de rest heel heel mooie rit, zeker één van de mooiste. Super, bedankt Squadra.

Aan de twee die het gras van wat korterbij wouden bestuderen, hopelijk valt het mee en overwinnen jullie de schrik tegen volgende keer. Een goed, vlot en volledig herstel toegewenst. De scooter wordt wel gemaakt, het viel op het eerste zicht wel mee. Jullie zijn thuisgeraakt dat weet ik uit goeie bron, hopelijk het wespje ook. Sympathiek van alle bezorgde vespisten. Hoop als ik eens den decor inga, jullie me met evenveel liefde omringen. Maar dat zal wel.;-)

Bedankt aan Gunther en zijn madam voor de vlotte terugrit, is toch leuker in een groepke.

Aan allemaal tot de volgende...dit weekend moet ik werken en dan zit ik in den Afrique voor een maandje.

Regards Wendy en Pieter

Link naar reactie

Wat een onthaal, wat een dag: hartelijk, mooi, gezellig, heerlijk :-)

Als laatste vertrokken met ons 5-en, rustig cruisen en genieten, hier en daar een stopke voor een hapje en een tapje, een foto shoot. Die bepijlde ritten hebben ook mijn voorkeur, vooral onze dames hebben hierdoor echt genoten van het vesparijden.

en dit allemaal dankzij de perfecte organisatie van Squadra Veloce, een dikke merci

2010bloesemrit02.jpg

2010bloesemrit04.jpg

2010bloesemrit06.jpg

2010bloesemrit21.jpg

2010bloesemrit08.jpg

2010bloesemrit13.jpg

img1007q.jpg

2010bloesemrit19.jpg

2010bloesemrit20.jpg

Link naar reactie

ok dan maar, hier gaan we: allereerst, het was een heel leuke rit, ginds in haspengouw. Echt een heel schone streek. Schoon gras, ook! Puike organisatie, super. Dan nu tijd voor de dankwoordjes: Aan iedereen die er op het moment of iets na de valpartij ons geholpen helpen, nen hele dikke hartelijke bedankt. Das van veel waarde. De organisatie, die ons per auto naar sint truiden terug heeft gebracht, merci. Aan Jurgen Janssens die mijn wespje heeft thuisbezorgd, merciekes. Aan Wendy, de madam van Pieter, nogmaals bedankt voor ons naar huis te voeren. Aan iedereen die ons op het moment zelf met liefde :-) heeft omringd, merciekes. Eddy & Heidi, fredje yellow en bijrijder, Pieter en madam, frutsab, erwin en nathalie, en de andere mensen die ik niet bij naam ken, of vergeten ben op dit moment, hartelijk bedankt.

Nathalie stelt het goed, enkel wat stijf in de bovenarmen, maar voor de rest nikske. Ik zal helaas mijn vespa voor 6 weken aan de kant moeten laten staan, mijn schouderblad is gebroken. Maar, aan de mensen van ons groepke, we zien jullie weldra terug, en dan pakken we er ene op... het begint alweer te kriebelen ;-)

Link naar reactie

Vespaclub Heusden-Beverlo dankt Squadra Veloce voor het aangename onthaal, de mooie tocht en het mooie weer. Ik heb helaas ook het gras van dichtbij gezien, maar gelukkig heb ik alleen lelijke krassen op de bil van mijn mooie blauwe wesp.

Tot op een van de volgende ritten

Link naar reactie

Oei, dus toch iets erger dan we gisteren met zijn allen hoopten...

Maar ik ben in elk geval blij te horen dat het alweer begint te "kriebelen" :-)

Hou je taai en tot binnen een paar weken op één of andere rit !

Link naar reactie

@David Vilvoorde en Nathalie

Schouderblad gebroken en 6 weken out. Bekijk het positief - tegen het moment dat je schouder terug OK is, is ook de stramheid uit Nathalie haar armen verdwenen én is de Vespa reeds hersteld. Tijd dus om er binnen 6 met jullie 3tjes terug stevig tegenaan te gaan (*)

Succes alvast en jaag me volgende keer iets minder schrik aan tijdens een rit. Sabine en ik waren rustig van de bloesems aan't genieten en dan verwacht een mens zich niet zo meteen aan rondvliegende Vespa's hun berijders vlak voor je neus.

Spoedig herstel gewenst - grts frutsab

(*) er stevig tegenaan gaan : door jullie zelf in te kleuren opmerking ;-)

Link naar reactie

Vrienden van de Vespa,

SQUADRA VELOCE dankt graag iedereen die heeft deelgenomen aan de Bloesemrit, mercie!

In het bijzonder aan Italia-Bar, Herckenrode Hoeve en al de helpende handen voor, tijdens en na de rit.

Voor de liefhebbers enkele cijfers:

Voor de start werden veel kilo's pasta's naar binnen gewerkt en zijn er evenveel liters wijn gedronken dan er km's gereden zijn, dus +/- 70km of 70 liters (+/-100 flessen)

Gelukkig is er nog veel meer water gedronken toen de start dichter kwam...

Omstreeks 13u30 stonden er 429 wespjes in de startblokken, nadien zijn er nog nakomelingen verschenen..totaal maakt ongeveer +/- 450 Vespa's!

Op de bepijlde rit (340 pijlen) door 4 gemeenten (St-Truiden, Heers, Waremme, Gingelom) reed in de eerste helft één slinger Vespa's van ruim 5,7 km lang.

Alvast een spoedig herstel aan de pechvogels.

Tot onderweg en mercie!

www.squadraveloce.be

PS: Onze website wordt eerstdaags aangepast, eerst gaan we de pijltjes nog opruimen.

Neem alvast een kijkje op: http://www.truineer.be/frontends/artikel/3117

Foto's graag mailen naar squadraveloce@gmail.com

Link naar reactie

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij alle loftrompetten voor Squadra Veloce! Puike organisatie!

Bedankt ook aan de mensen van antwerpen, voor de leuke dag. Dat belooft alleen maar goeds voor de Belgian Vespa Days ;-)

En voor David en Natalie: spoedig herstel, en hopelijk zien we jullie snel terug! (Tip: Naar de kroegavond kan je bijna te voet komen :-)) )

Link naar reactie
Nen dikke proficiat aan de organisatie en nen dikke merci aan VCA om me de hele dag mee op sleeptouw te nemen ... jullie (VCA)lijken me een leuke (en georganiseerde - en dan heb ik het over jullie wegkapiteins) bende !

Waren de VCA-bestuursleden dan present om jullie te begeleiden heel de weg? Of gaat het hier over enkele bereidwillige VCA-leden (let op het verschil!!!)?

Link naar reactie

Dommel bedoelde gewoon dat enkele leden van de VCA de heen- en terugrit in goeie banen hebben geleid. Dit vooral aan ronde punten en bij moeilijkere verkeerssituaties.

In zijn post verwijst hij immers nergens naar bestuursleden van VCA - hij spreekt gewoon over VCA, leuke en georganiseerde bende en wegkapiteins maar nergens over VCA-bestuursleden.

@geertvespa - congrats met "het initiatief" ;-)

grts frutsab

Link naar reactie

VCA bestuursleden waren zoals gewoonlijk afwezig...

Nen dikke proficiat aan de organisatie en nen dikke merci aan VCA om me de hele dag mee op sleeptouw te nemen ... jullie (VCA)lijken me een leuke (en georganiseerde - en dan heb ik het over jullie wegkapiteins) bende !

Waren de VCA-bestuursleden dan present om jullie te begeleiden heel de weg? Of gaat het hier over enkele bereidwillige VCA-leden (let op het verschil!!!)?

Link naar reactie
In zijn post verwijst hij immers nergens naar bestuursleden van VCA - hij spreekt gewoon over VCA, leuke en georganiseerde bende en wegkapiteins maar nergens over VCA-bestuursleden.

Dan neem je heel veel risico's om als wegkapitein op te treden want ik vermoed dat de meesten van jullie geen correct fluo vestje hebben (met tekst: wegkapitein) en dus eigenlijk iets doen wat niet mag (conform met de verkeerswetgeving). Vermits het over wegkapiteins ging dacht ik dan ook automatisch dat er bestuursleden aanwezig waren hé. ;-)

Dit geheel terzijde uiteraard.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...