Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bloesemrit SQUADRA VELOCE 18/04/2010


Vesp

Aanbevolen berichten

Mijne PX gaat ook maar tot ca. 110km/u op den teller...

120km/u op autostrade is een max. snelheid, geen min. snelheid (=70km/u).

Als je met een paar scooters bent is tegen 90 à 100km/u rijden in kolonne op autostrade best te doen.

van d'autostrade op zich heb ik geen "schrik", 'k "vertoef" er eigenlijk regelmatig .. 't is maar dat 'k jullie niet tot last wou zijn met m'n 125 cc'ke ... soit ...

Link naar reactie
Je kan altijd in mortsel of boechhout aansluiten bij ons, op de steenweg van mortsel naar lier.

Pas daar maar op ... vorige week nog aan de kant gezet owv voorbijsteken op het linkse rijvak ... kost me 150 pleuro's !!

Link naar reactie

@Dommel. Wat denk je van het volgende plan; we vertrekken aan het groentenkraam op het rond punt om 10 00 u. We rijden naar de Carrefourparking op de ring rond Lier en wachten daar de Esso-mensen op. Of we vragen vriendelijk aan de Esso-mensen even op ons te wachten? Wat denk je van dat plan?

Link naar reactie
@Dommel. Wat denk je van het volgende plan; we vertrekken aan het groentenkraam op het rond punt om 10 00 u. We rijden naar de Carrefourparking op de ring rond Lier en wachten daar de Esso-mensen op. Of we vragen vriendelijk aan de Esso-mensen even op ons te wachten? Wat denk je van dat plan?

Dit vind ik prima !! Ik was ondertussen al aan 't denken om heen secundair te rijden en terug (afhankelijk van 't uur) via d'autostrade ...

10uOO is prima !!

Post je hier nog even iets om te bevestigen dat 't voor jou OK is?

Wanneer passeert de ESSO -ploeg in LIER?

Link naar reactie
@Dommel. Wat denk je van het volgende plan; we vertrekken aan het groentenkraam op het rond punt om 10 00 u. We rijden naar de Carrefourparking op de ring rond Lier en wachten daar de Esso-mensen op. Of we vragen vriendelijk aan de Esso-mensen even op ons te wachten? Wat denk je van dat plan?

Dit vind ik prima !! Ik was ondertussen al aan 't denken om heen secundair te rijden en terug (afhankelijk van 't uur) via d'autostrade ...

10uOO is prima !!

Post je hier nog even iets om te bevestigen dat 't voor jou OK is?

Wanneer passeert de ESSO -ploeg in LIER?

OK ik zal er iets voor tienen zijn!

Link naar reactie

Bron KMI d.d. 18/04/2010 01.30

Morgen, zondag, krijgen we opnieuw rustig en aangenaam lentweer met veel zon en in de namiddag mogelijk wat stapelwolken. De maxima schommelen tussen 13 en 18 graden. De wind waait zwak uit veranderlijke richtingen. Aan zee wordt hij later op de dag soms matig uit noordelijke richtingen.

Link naar reactie
@Dommel. Wat denk je van het volgende plan; we vertrekken aan het groentenkraam op het rond punt om 10 00 u. We rijden naar de Carrefourparking op de ring rond Lier en wachten daar de Esso-mensen op. Of we vragen vriendelijk aan de Esso-mensen even op ons te wachten? Wat denk je van dat plan?

Dit vind ik prima !! Ik was ondertussen al aan 't denken om heen secundair te rijden en terug (afhankelijk van 't uur) via d'autostrade ...

10uOO is prima !!

Post je hier nog even iets om te bevestigen dat 't voor jou OK is?

Wanneer passeert de ESSO -ploeg in LIER?

De "Esso ploeg" zal rond 10.15u in lier passeren. Normaal staat er net voorbij het kruispunt van carrefour nog iemand te wachten.

Tot sebiet.

Link naar reactie

Schitterend weer, schitterend gezelschap, schitterende rit kortom een schitterende dag !

Het mag duidelijk zijn, na de verwelkoming met de gratis pasta en wijn kon de dag niet meer stuk...

Spijtig van de valpartij van David en Nathalie... Nathalie kwam er met de schrik vanaf... Hopelijk is het met de schouder van David niet te erg...

Bedankt Squadra Veloce !

Eddy en Heidi

Link naar reactie

Goede ontvangst, lekkere pasta, mooie rit en schitterend weer. Kortom een perfecte organisatie!!!

Buiten Rick en Gette wel weinig bekend volk: geen Antwerpse vespavrienden, geen Erix, geen Bluevespa,...

Iemand het aantal aanwezige vespa's geteld?

Link naar reactie

Prachtige dag gehad ! Vakantiegevoel !!

Nen dikke proficiat aan de organisatie en nen dikke merci aan VCA om me de hele dag mee op sleeptouw te nemen ... jullie (VCA)lijken me een leuke (en georganiseerde - en dan heb ik het over jullie wegkapiteins) bende !

Enkele nick-names hier vandaag ook een gezicht kunnen geven ... is ook altijd tof ...

Greetz, Dommel

Link naar reactie

Bepijlde ritten zouden ze meer moeten doen!

Mooie streek, en toffe weggetjes(zeker het eerste deel van de rit)

Enkel raar als er je even tussen een grotere groep hangt, en je aan een kruispunt komt waar je voorrang moet verlenen, merkt dat er plots op eigen initiatief wegkapiteins opduiken... (een beetje gevaarlijk vind ik)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...