Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bloesemrit SQUADRA VELOCE 18/04/2010


Vesp

Aanbevolen berichten

Wij vertrekken vanuit Leuven/Haasrode

Iedereen welkom...

Ik zou ook wel willen meerijden, kan je mij eens doormailen (of hier op het forum zetten)? Waar jullie juist afspreken en hoelaat ? Liefst ietwat herkenbaar want ik ken mijne weg daar niet. (desnoods een adresje straatnaam ofzo...)

Link naar reactie
Wij vertrekken vanuit Leuven/Haasrode

Iedereen welkom...

Ik zou ook wel willen meerijden, kan je mij eens doormailen (of hier op het forum zetten)? Waar jullie juist afspreken en hoelaat ? Liefst ietwat herkenbaar want ik ken mijne weg daar niet. (desnoods een adresje straatnaam ofzo...)

Hey Pieter, ik ben ook van Vespa Club Leuven en woon in Rijmenam. Als je wil spreken we af in Rijmenam op de parking van de Colorawinkel? Weet je waar die is? Gewoon op de baan tussen Bonheiden en Keerbergen...

Link naar reactie
Wij vertrekken met enkele VCA leden vanuit antwerpen. Vertrek om 10u aan het Esso tankstation, gerard le grellelaan (achter 't bouwcentrum).[/quote Als het weer een beetje meezit, zal ik ook tot daar komen om mee te rijden
Link naar reactie

@Lucy, lijkt me meer dan oké. Ligt mooi op mijne weg, hopelijk kan ik volgen met mijn machientje. Ik stuur je wel nog een mailtje met mijn gsm nummer.

Hé zie net dat ik je via het forum niet kan mailen en omgekeerd. Vandaar phoubaert@live.be.

Tiens volgens mijn profielpagina had zou dat toch moeten lukken, mijn instellingen zijn juist denk ik.

CYA

Link naar reactie
Ik ga waarschijnlijk in Antwerpen de autostrade op (rondpunt Wommelgem) en in één trek naar daar vlammen...

tjah - ik zou dat ook wel willen maar met 2 pax op een originele PX125 is dat op die autostrade niet echt raadzaam vermoed ik - tot dan

grts frutsab

Link naar reactie

@ Gette & PXRacer:

Ik vertrek om 11u aan het rondpunt van Wommelgem. Anders aan het rondpunt afspreken aan die groenten- en fruithandelaar? Volgens de routeplanner zal het max. een uurtje rijden zijn via de autostrade dus dan hebben we nog wat speling.

Cu there!

ciao

Link naar reactie

Ik vertrek om 11u aan het rondpunt van Wommelgem. Anders aan het rondpunt afspreken aan die groenten- en fruithandelaar

Pakt 11.15 afrit grobbendonk...

maar ik bevestig zondag dan nog wel, dat ik ze ga staan of niet... (via sms)

Link naar reactie

TIP voor Vespisten die van ver komen of andere avonturiers... Maak er gewoon een tof weekendje van!

Goed om weten is dat je tot 2 mei GRATIS kan kamperen onder de bloesems in een oude hoogstamboomgaard op 't speelhof. (Gelegen aan de rand van de stad.)

Aanmelden voor 18.00 uur bij Toerisme Sint-Truiden. (Markt of Begijnhof)

De weersvoorspellingen zien er goed uit... dus blijven duimen aub!

Grtz

Link naar reactie
Ik ga waarschijnlijk in Antwerpen de autostrade op (rondpunt Wommelgem) en in één trek naar daar vlammen...

Is er iemand die ook wil vertrekken vanaf het rond punt in Wommelgem maar secundair wil rijden?

Zoniet denk ik met Erix mee te rijden via de highway.

Link naar reactie

Ben zinnes om ook tot ginder te gaan ... maar weet niet goed of 'k kan aanpikken bij de heren die via d'autostrade willen "vlammen" ... ik vermoed dat mijne GTS125Super een tikkeltje te traag zal zijn voor die mannen (gaat tot ca. 110 op den teller)...

misschien da'k beter mee secundair ga ... wanneer vertrek jij in Wommelgem ??

Link naar reactie

Mijne PX gaat ook maar tot ca. 110km/u op den teller...

120km/u op autostrade is een max. snelheid, geen min. snelheid (=70km/u).

Als je met een paar scooters bent is tegen 90 à 100km/u rijden in kolonne op autostrade best te doen.

Link naar reactie
Ben zinnes om ook tot ginder te gaan ... maar weet niet goed of 'k kan aanpikken bij de heren die via d'autostrade willen "vlammen" ... ik vermoed dat mijne GTS125Super een tikkeltje te traag zal zijn voor die mannen (gaat tot ca. 110 op den teller)...

Je kan altijd in mortsel of boechhout aansluiten bij ons, op de steenweg van mortsel naar lier.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...