Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bloesemrit SQUADRA VELOCE 18/04/2010


Vesp

Aanbevolen berichten

@Pieter1, tis ni gunter, en hoop dat ge nog uit de kroeg geraakt zijt ;)

Aan de mensen van squadra, ik val in herhaling, maar twas echt de max... de details zijn hierboven reeds meermaals aangehaald, al hebben wij de pasta en wijn moeten skippen wegens te laat uit mijn bed...volgende keer vroeger komen want we hebben toch wat gemist.

Link naar reactie

Het was me wat dat daar in St-Truiden,veel ambiance

een goed bepijlde rit door de velden met af en toe stof maar er waren terrasjes genoeg om dat weg te spoelen.

Schrijf ons maar in voor volgend jaar want dan zijn wij er weer bij.

Nogmaals een dikke proficiat namens het betuur van v.c.azzurri

Link naar reactie

Dank aan DE Limburgers voor deze mooie rit. Goede ontvangst. De ambiance zat er al van 's ochtends heel goed in tot het ongeluk van David en Nathalie. Ik ken David als een rustige rijder... ambetante moeilijke bocht. Was toch weer efkes ontroerd door de collegialiteit van andere vespisti na dit accident. De heen- en terugrit van en naar Antwerpen was goed georganiseerd en gecoördineerd langs deze lastige baan! Ook een welgemeende 'dank u' daarvoor. Lekker hapje gegeten en goed gelachen... Onze foto's zullen te zien zijn via de VCA site. David, veel beterschap!

Erwin& Nathalie

Link naar reactie

Hoi,

Had het druk met taarten en drankjes tellen aan de kassa.

En heb niet gezien van welke club die plezante bende was, die ondanks het warme weer wel heel aparte veiligheids pakken hadden.

Ik zag in een glimp een roze panter en nog wat wollige beesten.

Ze bestelde wel direct ne bak jup, wegens uitdroogings verschijnselen : )

Respect, mannen respect en ik hoop dat ge allemaal al een lief hebt want het zal nu niet meer lukken LOL

Maar toch bedankt zulke dingen dragen alleen maar bij tot de sfeer.

Er was ook pers aanwezig met fotograaf en die heeft nu ne pijnlijke vinger van foto's te nemen.

http://www.truineer.be/frontends/artikel/3117

Grtz

P(eetermans)K(urt)125S

Link naar reactie

Super rit in een prachtige streek.

Ook nen dikke mercie aan Chauffie. Ge hebt dat schitterend gedaan, die begeleiding vanuit antwerpen.

@David: veel succes met het herstel. En hopelijk kan je snel terug op de Vespa en zien we je binnenkort terug op één van de ritten.

Link naar reactie

Hallo,

Wij zijn een groepje vrienden uit Reet / Boom. Wij hebben een PRIMA weekend doorgebracht in Sint-Truiden en omstreken. Zaterdag vertrokken, overnachting Bed&Breakfast in Hasselt en zondag de fantastische bloesemrit... En dit altijd in pak natuurlijk, plezier verzekerd!

@ Kurt: Helaas zijn er nog een paar onder ons die nog geen lief hebben ;) maar af en toe nen bak jup maakt al veel goed...

Nog eens bedankt aan de mensen van Squadra Veloce voor de organisatie en de prachtige rit! WE HAD FUN

http://picasaweb.google.be/fotobink/BloesemevenementenOrganiseertSquadraveloceBestelHoekandaBe500#5462094440323126098

Link naar reactie
VCA bestuursleden waren zoals gewoonlijk afwezig...
Nen dikke proficiat aan de organisatie en nen dikke merci aan VCA om me de hele dag mee op sleeptouw te nemen ... jullie (VCA)lijken me een leuke (en georganiseerde - en dan heb ik het over jullie wegkapiteins) bende !

Waren de VCA-bestuursleden dan present om jullie te begeleiden heel de weg? Of gaat het hier over enkele bereidwillige VCA-leden (let op het verschil!!!)?

Soms staan de beste stuurlui aan wal...

Link naar reactie

Aan de delegatie uit Antwerpen die ons afgelopen zondag tijdens het rustige bloesem-kijken plots van de baan zagen gaan, en daarbij nogal onzacht in aanraking zagen komen met de limburgse grasvlakte: daarnet van de orthopedist uit het ziekenhuis gekomen, en die had goed nieuws, ipv. de opgegeven 6 weken met steunverband, zou de breuk al na 2 à 3 weken genezen moeten zijn. Dus ik mag stillekesaan al wat meer bewegen met de arm en schouder. En dit alles werd verzekerd zonder enige complicaties. Dus, tot binnenkort op de vespa ! :-)

Link naar reactie

DavidVilvoorde en Nathalie - leuk nieuws om te horen - succes met de schouder en laat Nathalie der af en toe eens goed over wrijven - dat helpt soms beter dan pillekes of een steunverband ;-)

spoedig herstel gewenst - grts frutsab en sabine

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...