Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Band zelf verven?


jef__vb

Aanbevolen berichten

Doordat de discussie over de kwaliteit van white walls weer een beetje opflakkert, zit ik met een vraag. Heeft er iemand al eens geprobeerd om van een goeie "gewone" band (bv. michelin sm100) een white wall band te maken? Kan dat überhaupt (ik dacht aan een soort van witte latexverf of iets dergelijks)?

Ik weet dat er ook zo'n afzonderlijke rubberen flappen bestaan, maar daar ben ik geen fan van.

Voor alle duidelijkheid: ik ben geen onnozele retro-fetisjist dieje per se van die ssssssschoewen witte baandjessss oep zene hippe vesssspa wilt ;-). Ik had gewoon een ideetje in mijn hoofd om mijn PX wat te personaliseren, en bandjes met een witte streep horen daarbij.

Link naar reactie

ik heb ooit ook is mijn randen van de banden geverfd met witte rubson verf.dat gaat maar het is de kunst om mooi rond te verven dat je een rechte boord hebt.(iets mooi rond afplakken is niet zo simpel)

en ne goeie pot verf kost natuurlijk ook geld,voor ietskes meer heb je "echte" white walls.

D.

Link naar reactie

een vriend van me had een vespa gekocht, het reserve wiel was ook ooit wit geverfd, en het zag enorm slecht uit, gescheurd,agbladerend,...

ik weet dus wel niet zeker asl het met bande verf gedaan was, en de verf zat er wrsnlk al eel heeel deel jaren op..

grtz

Link naar reactie

diene pee uit deerlijk zijn verf schijnt redelijk goed te zijn.

voorbereiding, geduld en oog voor detail zullen resulteren in iets redelijks.

continental heeft ook white wallekes die goed zijn.

onderstaande heb ikzelf voorgehad met Sava of Saba of zoiets, heb ze gelijk alle zes weggeflikkerd

en sm 100's gekocht. ==> safety first !!

afbeelding001z.th.jpg

afbeelding002xl.th.jpg

Link naar reactie

nee Erix, da's living on the edge!! nu gaat hij in alle geval ni buiten komen, hij ligt nog uiteen! als hij maar in orde is tegen eind maart dan ben ik content!

Link naar reactie

@cult: de welke heb je besteld? Die van Matthys of van whitewallpaint? Klopt het dat je bij die tweede bijna evenveel verzendingskosten betaald dan de verf kost?

Link naar reactie

Ondertussen hebben ze in Duitsland ook niet stilgestaan... Schwalbe heeft nu ook whitewalls tot 150km/u...8451715109904048.jpg Volgens Scootering zowat de beste banden die er bestaan voor uwe scooter...

Zie SCK!

N

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...