Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welk liedje vragen we voor " Music for life".


Pieter1

Aanbevolen berichten

De bedoeling is een liedje te kiezen dat we aanvragen te Gent op 20 december in ruil voor onze winst (basis van het programma). Iedereen stelt iets voor en stelt daar een hoger bod tegenover. Het leuke hiervan is dat er allianties kunnen aangegaan worden. Je vindt een ander liedje ok, maar de prijs is je te hoog, kom overeen en leg samen.

Veel succes,

P.S. Een link naar tjutube kan helpen om het nummer te promoten.

P.P.S. zo leren we ook wat andere muziek kennen.

P.P.P.S. misschien best overleggen per mail, dat maakt het leuker

Link naar reactie

Ik snap Quik wel, maar het probleem in Afrika is van een andere orde. Ik kan het weten; genoeg in Afrika gewerkt (toch in totaal al dik twee jaar). Om de dertig seconden sterft een kind aan de gevolgen van malaria, alleen de mazelen is dodelijker (wereldwijd gezien dan, google "CDC").

Groeten en bieden hé. Had eigenlijk een méér retro nummer verwacht.

Pieter i.s.m. God,:-)

P.S. gelieve deze discussie niet op dit topic te voeren, merci

Link naar reactie

Tjiens, omdat jullie ervoor moeten bieden. Samen hé, wil niemand teveel geld uit zijn zak schudden. Doe maar een voorstel, maar waar meest op is geboden wint hé.

Kan je mij overtuigen om samen te bieden, dat kan snel en dat hoeft niet om veel geld te gaan (boven het bod). Doe een voorstel en zoek partners...dat is de bedoeling.

bv. we zij het eens elk 60 euro te betalen voor een ander nummer, dan zitten we boven het bod. Maar ik verwacht nog iets van de clubs.

Trouwens groetjes, Pieter :-)

P.S. dat pinback zou winnen, daar heb ik toch mijn twijfels over, maar zou het super vinden. Als is de inzet wat laag.

Link naar reactie

Het is een idee dat werkt op andere fora, het is niet de bedoeling hier en op dit topic de beuzak uit te hangen...hier wordt er geboden.

En het gaat helemaal niet over een liedje, laat dat duidelijk zijn, voor de traag begrijpers. Het gaat over malaria preventie, de tweede kinder doodsoorzaak ter wereld (na de mazelen, lees CDC).

Pieter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...