Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welk liedje vragen we voor " Music for life".


Pieter1

Aanbevolen berichten

@ Nero: Heb je nog een tweede vestje over? Als we zondag komen, raak je er toch al 2 kwijt. Maar als de wegen er liggen lik deze morgen lagen, dan zal ik passen. Twas slippen, slieren, laveren, ... en uitlaatgassen slikken :-)

Link naar reactie
@ Nero: Heb je nog een tweede vestje over? Als we zondag komen, raak je er toch al 2 kwijt. Maar als de wegen er liggen lik deze morgen lagen, dan zal ik passen. Twas slippen, slieren, laveren, ... en uitlaatgassen slikken :-)

Ik zal zien wat ik nog kan missen, maar t'zal voor de rappe zijn.:)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

de wa?

ik wou eerder al zeggen dat het misschien wijselijk zou zijn dit gigantisch geslaagde prestige project te staken en alles te zetten op de lopende actie (daar kunnen ze uw geld ook gebruiken) tenzij de voorkeur wordt gegeven aan: "hier is ... euro van vesparijdend vlaanderen en 115 euro van Pieter1!!!!!". dan jullie daar allemaal SAMEN een lied kiezen, nietwaar?

soit...

Link naar reactie

Op sommige fora heeft het gewerkt hier nog niet. Bovendien hoeft die vermelding niet (al is dat allicht gewoon om me te jennen). Overleg dan maar allemaal samen, hier had iedereen een kans. Met een groep overleggen en overeenkomen over 1 liedje, dat zal makkelijker zijn (woeha, mij niet gelaten :-)))). Om het met uw woorden te zeggen, soit...

Link naar reactie

Beste

Stickers hebben ze niet, ergens cruiserbikesforum ofzo...zij komen dezelfde dag als wij (vespa for life) en vertrekken ook aan de watersportbaan, wel veel vroeger want zij fietsen for life. De biedingen voor het nummer begonnen per 1 of 5 euro, zo kreeg je een leuk topic. Ik ben ook begonnen met een bescheiden budget. Hier direct 100 euro voor een nummer, waarmee ik ( en allicht vele vespisten in de scène) me niet wil associëren. En dus meteen het topic dusdanig verkloot. Sorry dat ik bitter klink, maar dat is het gevolg van teveel gezever. Wat telt is de sukkelaar in Afrika...want daar gaat het om...Als ze het nummer aanvragen krijgen ze mijn steun, anders ben ik al heel blij met de solidariteit.

Gtz en tot zondag

Link naar reactie

Als het nummer gevraagd wordt, betaal ik met plezier. Merci voor de samenvatting, hahaa...

Het gaat mij niet over het geld, nummer noch vermelding, wat ik zeker niet wil. Ik heb in totaal al meer dan twee jaar in centraal Afrika gewerkt met weeskinderen als verpleegkundige dus ik ken de impact. Google maar eens Butoké of Cecile de Sweemer.

Gtz en warme dagen voor iedereen, Pieter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...