Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe aanwinst, eerste eigen fotookes


Pieter1

Aanbevolen berichten

Mijn eigen fotookes. Gezien ik nog niet mag rijden (rijbewijs) dan de machine maar wat opgepoetst, opgepoetst en opgepoetst. En toch al eens rond de blok gereden. De Bella ziet er veel robuuster uit dan mijn Wesp, zie laatste foto, maar het scheelt eigelijk maar 5 cm in de lengte ofzo, De breedte is iets anders. Wel is dit een veel zwaardere madam, ze op de dubbele pekkel trekken is niet zo éénvoudig.

ZUNDAPP BELLA R204, bj 1961

Geniet ervan, dat doe ik althans

22nov09030.jpg

By marieke1, shot with COOLPIX L16 at 2009-11-22

22nov09032.jpg

By marieke1, shot with COOLPIX L16 at 2009-11-22

22nov09031.jpg

By marieke1, shot with COOLPIX L16 at 2009-11-22

22nov09036.jpg

By marieke1, shot with COOLPIX L16 at 2009-11-22

22nov09037.jpg

By marieke1, shot with COOLPIX L16 at 2009-11-22

Groetjes, Pieter

P.S. en zo heeft mijn wespje wat gezelschap in de garage.

Link naar reactie

@ Pieterjan, ik denk dat ze ook in egaal rood voorkwamen. Het ziet mij er de origenele lak uit en op het net circuleren er nog een hoop foto's in deze kleur. Maar eerlijk gezegd weet ik het niet...vind de combinatie rood met crème wel heel mooi. Nog eerst wat sparen voor dat rijbewijs.

Bedankt Pieter

P.S. Of hij wat laag hangt weet ik niet, sportmodel, wel heel schuine ondergrond dat wel. En ik ben maar amateur fotograaf, beroeps-scooterist :-)

Link naar reactie

Zie ginds komt de stoomboot uit...Duitsland weer aan.:)

Heel mooie scoot in zeer goede staat. Proficiat!

Maar zoals Bart zegt, als je ze tegen elkaar ziet begrijp je onmiddelijk waarom vespa zo gigantisch succes is en Zundapp niet (meer).

Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak, en genieten ga je zeker met je "Bella".

Groetjes, nero.

Link naar reactie

¨De wesp heeft de elegantie mee, maar een fatboy scooter heeft ook iets. Ik heb bij de Bella meer het gevoel ,dan bij de Wesp, op een moto te rijden. De Bella is ook vrij zwaar en lomp, maar rijdt wel super, het wespje is soepeler in de stad, maar op grotere wegen iets te frivool. Dat is mijn mening hé. De Bella is bedoelt om km te doen, met z'n twee en ik denk wel dat ze daarin gaat slagen. Iets straffer, meer plaats, 12 inch, en zeker baanvaster. Maar het is zeker niet de bedoeling mijn wespje als minderwaardig af te schrijven. Het is iets anders, maar ook leuk. Zeker met de twee

groeten Pieter

Link naar reactie

Hé Wutsie, mijn madam rijdt graag mee, maar durft niet zelf te rijden. Op iets langere ritten heeft ze niet echt comfortabel plaats om haar voeten te plaatsen. Zoals je ziet op de foto is er op een Bella voor een passagier voetenruimte genoeg (vooral te maken met minder ronde billen, van de scootter :-)). Bovendien voel je gewoon dat dit een machine is om iets verder, iets sneller te rijden. Vandaar...

We doen ook graag weekend uitstapjes en met deze is het makkelijk mogelijk met z'n twee te rijden en nog eens nen valies mee te nemen (zonder vertrekt ze niet)

Bovendien is het (volgens mij) een vette scooter. Maar mijn wespje is NIET afgeschreven zenne. We willen gewoon graag met de scooter op reis.

Groeten Pieter

Link naar reactie

In dit geval vind ik (persoonlijk) den Duits toch mooier dan den Italiaan. Als je ze zo naast elkaar ziet staan dan zie je links een "robuuste echte vent", terwijl je rechts een "frivool mietje" ziet... Damn, ik zit blijkbaar op het verkeerde forum. :-)

Link naar reactie

Vroeg me al af waarvoor dat haakje dient...haha, giller Erix. Ik dacht dat het twee handtashaakjes waren voor de twee knappe madammen die er mee opkunnen.

bedankt voor het complimentje, wist dat ik die foto van de twee samen hier niet mocht posten.;-)

Link naar reactie

Mooie scooter,

Die bella's zijn idd ferm,heb er ook nog eentje staat maar een ouder model (zie mijn site)

Succes ermee.

Mooi kleur ook trouwens.

Vgr nico

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...