Ga naar inhoud
Vespaforum.be

antwerp customshow weekender2010


king of the hill

Aanbevolen berichten

was idd heel erg indrukwekkend, echt top scoots gezien...tegenover vorig jaar was het NOG gigantischer.

Mijn doel was om een 2e hands GS velgske te kopen(vor de 8-10 inch conversie) en die heb ik gelukkig gevonden(al is het een GL velg geworden, maarja da werkt ook hé)

tis een tof weekend geweest, ne goeie opener voor een volgestouwd seizoen :)

@jeansprint: merci hé man, zonen eerlijke mens ;)

@joene: uiteraard ook een mercieke

Link naar reactie

dieje met zijn gasmasker was echt knap, de fake modder etc :) Bangelijk. en die SIP scooter is in het echt nog knapper dan op foto.

hier mijn bijdrage:

afb0027h.jpg

afb0026hj.jpg

afb0025.jpg

afb0024t.jpg

Link naar reactie
BTW hebben de mensen tegenwoordig geene deftige kodak nimeer? :S

M'n pil was plat^^ dus 't zijn crappy GSM foto's geworden.. mjaa, beter dan niets hé

Link naar reactie
Was er een trofee voor beste clubstand? zoja, wie heeft die gewonnen?

ik had ook de indruk dat niet alle clubs vertegenwoordigd waren

spijtig eigenlijk

Link naar reactie

Leuk weekend gehad. Een goed evenwicht gemaakt tussen familie en vespa.

Zaterdag meegereden, was echt leuk. Zondag vroeg naar de beurs om nadien familiebezoekjes te doen...

Spijtig dat ik niet heb kunnen meedoen aan de tombola...

De paranormale beurs was ook goed! Die wisten de toekomst gewoon te voorspellen...ze zeiden me direct (gratis en voor niets) dat ik waarschijnlijk in de toekomst naar Hal 3 zou gaan :-)

Link naar reactie

Eerste keer Antwerp Custom Show voor mij,kheb knappe dingen gezien,vooral de Lambrettas en de zijspancombinaties! Een aantal mensen van het vespaforum nu in levende lijve ontmoet,bedankt Jeroen voor de tang(en),toch iets gevonden voor de Cosa,weeral iets bijgeleerd over techniek enzo,toffe dag gehad,volgende keer zeker weer van de partij.grtz Eric

Link naar reactie
Mooi en veel volk, schoon gerief, goei muziek en niet kunnen laten om (nog) wat onderdelen te kopen.

Goe bezig!

Groetjes, nero.

De DJ's van dienst danken je ten zeerste Nero !! 'k Heb het altijd geweten dat gij ne vent met smaak zijt ! :-))))

'k Heb U wel niet meer gezien na mijn draaibeurt voor een klapke. Toch niet weggelopen zekerst ?

Link naar reactie
hey Benny,

voor een of andere reden, kan ik jullie album enkel in tumbnails zien, als ik erop klik dan beginnen die gewoon te flikkeren... vreemd :)

Is nogthans gewoon een java scriptje... anderen nog last van? laat het me maar weten dan...

Werkt hier perfect :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...